2019-11-14

Opel. Ապագան յուրաքանչյուրինն է

«Ապագան յուրաքանչյուրինն է» այս կարգախոսով բոլորիս հայտնի ընկերությունը՝ Opel-ը, հիմնադրվել է 1862թ. հունվարի 21-ին Գերմանիայի Ռյուսելսհայմ քաղաքում: Opel-ը ոչ միայն Գերմանիայի ավտոմոբիլային արդյունաբերության առաջատարներից է, այլ նաև երկրի խորհրդանիշներից մեկը: Արդյո՞ք ընկերության հիմնադիր Ադամ Օփելը կարող էր երազել նմանատիպ հաջողության մասին ավելի քան մեկուկես դար առաջ: Հավանաբար` այո, քանի որ առանց նպատակի հաջողության հասնել հնարավոր չէ, և Ադամ Օփելը գիտեր՝ ինչին է ձգտում:

 

Ադամ Օփելը ծնվել է դարբնի ընտանիքում: Իր երջանկությունը գտնելու համար 20 տարեկանում մեկնեց երկրից, և միայն 5 տարի հետո վերադարձավ հայրենի տուն` իր հետ ունենալով սկզբնական կապիտալը` մտահաղացումը: Փարիզյան ցուցահանդեսի ժամանակ նա տեսել էր կարի մեքենա և որոշել, որ առանց հապաղելու պետք է ստեղծի նմանատիպը: Առաջին մոդելն այնքան հաջողված էր, որ վաճառվեց նախքան լիովին պատրաստ լինելը: 1880-ականների վերջին կարի մեքենաների արտադրությունը հասավ իր գագաթնակետին, իսկ 1899 թվականին արտադրվել էր ավելի քան կես միլիոն մեքենա։ Օփելը «գործնական հոտառություն» ուներ, որը շատ ճանաչված գործարարներին հաջողություն է բերել, նույնիսկ ավելին, քան կրթությունը, որն, ընդ որում, Օփելը չի ստացել:

 

Օփելը չէր ցանկանում բավարարվել միայն կարի մեքենայի արտադրության հաջողություններով, և որոշում է զբաղվել հեծանվի արտադրությամբ` հաշվի առնելով իր որդիների սերը դեպի հեծանիվը և այն միտքը, որ դա նոր հեռանկարներ կստեղծի բիզնեսի զարգացման համար: Ընկերությունը սկսեց հեծանվի արտադրությունը 1886 թվականին:

 

Օփելի բիզնեսը զարգանում էր օրեցօր և այնպիսի մասշտաբների հասավ, որ ընկերությունն անվանելու անհրաժեշտություն առաջացավ․ նա օգտվեց ամենապարզ տարբերակից՝ ընկերության անվան մեջ օգտագործելով իր անունն ու ազգանունը` Adam Opel AG: Այդ ժամանակ էլ ստեղծվեց ընկերության առաջին ապրանքային նշանը, որը պարունակում էր նրա անվան և ազգանվան սկզբնատառերը՝ «A» և «O»։ Այն տարիների ընթացքում փոփոխությունների է ենթարկվել և ընկերության ժամանակակից ապրանքանիշը կայծակի և O-ի համակցություն է:

 

                               Ընկերության ապրանքանիշի փոփոխությունը

 

Երբ որդիները հասունացան և հետաքրքրությունը կորցրին հեծանիվների նկատմամբ, նրանց ուշադրությունը գրավել էր տեխնոլոգիական առաջընթացի իրական հրաշքը՝ ինքնաշարժվող կառքերը։ Սակայն պահպանողական Օփելը չէր ցանկանում զբաղվել դեռևս անհայտ շարժասայլակների արտադրությամբ, քանզի դրանց նկատմամբ շուկայական պահանջարկը կասկածի տակ էր, հատկապես այն դեպքում, երբ Adam Opel AG-ն տարեկան արտադրում էր ավելի քան 2000 հեծանիվ և կարի մեքենաների եվրոպական շուկայում առաջատարն էր: Սակայն այս անգամ նույնպես որդիներն ունեցան իրենց դերակատարումը: Նրանք կարողացան Օփելին ապացուցել, որ իրենց բիզնեսի ապագան ավտոմեքենաների արտադրությունն է:

 

Օփելն արդեն որոշել էր զբաղվել ավտոմեքենաների արտադրությամբ, երբ Գերմանիայում համաճարակ տարածվեց, ինչի հետևանքով 1895 թվականին գործարարը մահացավ՝ այդպես էլ չտեսնելով իր հիմնադրած ընկերության թողարկած առաջին ավտոմեքենան: Այդ ժամանակ ընկերությունն արդեն կարի մեքենաների և հեծանիվների շուկաների առաջատարն էր։

 

Օփելի կնոջ օգնությամբ որդիները շարունակեցին նրա ձեռնարկած աշխատանքը: Ընկերությունը առաջին ավտոմեքենան թողարկեց 1899թվականին, որը ստացավ «Opel Patent Motor Car, System Lutzmann» անվանումը։

 

Opel-ի առաջին ավտոմեքենան՝ «Opel Patent Motor Car, System Lutzmann», արտադրվել է 65 օրինակ 1899-1902թթ

 

15 տարի հետո ընկերությունն արդեն հանդիսանում էր Գերմանիայի ամենախոշոր ավտոարտադրողը: Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում ընկերությունը նաև թողարկեց ռազմական տրանսպորտային միջոցներ, տրակտորներ, ինքնաթիռի շարժիչներ, և նույնիսկ պատրաստվում էր թողարկել մեքենայի նոր մոդել: Սակայն դա չհաջողվեց, քանի որ 1918 թվականին Գերմանիայում սկսվեց խորը ֆինանսական ճգնաժամ` պայմանավորված հետպատերազմական ժամանակաշրջանով: Այդ ընթացքում ինֆլյացիան հասել էր այնպիսի տեմպերի, որ ընկերության աշխատողներին աշխատավարձը վճարվում էր երկու օրը մեկ անգամ, ինչպես նաև նրանց տրվում էր ընդմիջման հնարավորություն, որպեսզի կարողանային գնել իրենց անհրաժեշտ ապրանքները՝ նախքան գների հերթական բարձրացումը:

 

Այդժամ Օփել եղբայրները վճռական քայլ կատարեցին. ավագ որդին մեկնեց ԱՄՆ՝ նոր մտահաղացումներ փնտրելու, և իր հետ բերեց առաջին հոսքագիծը: Արտադրությունն առավել ժամանակակից դարձավ, որի արդյունքում 1920-ական թվականների վերջին ընկերությունն ունեցավ մոտ 8000 աշխատակից, իսկ թողարկվող ավտոմոբիլների օրական քանակը հասավ 250-ի։ Այդ ժամանակ ընկերությանը բաժին էր ընկնում Գերմանիայի ավտոմեքենաշինության 35.7%-ը և հանդիսանում էր երկրի ամենախոշոր արտահանողը։ Սկիզբ առած համաշխարհային տնտեսական ճգնաժամն իր ազդեցությունն ունեցավ ընկերության գործունեության վրա։ Ստեղծված իրավիճակից դուրս գալու համար Օփելների ընտանիքը, որպես գործընկերոջ, դիմեց ամերիկյան General Motors ընկերության օգնությանը։ Opel-ը վերածվեց բաժնետիրական ընկերության, որի 80% բաժնեմասը General Motors-ը գնեց 1929թ. մարտին, իսկ 1931 թվականին՝ մնացյալ 20%-ը: Գործարքի արդյունքում Օփելների ընտանիքը վաստակեց 33,3 մլն դոլար։ Փաստացի General Motors-ը ձեռք բերեց ընկերության բացարձակ տիրապետումը, որը տևեց շուրջ 90 տարի: Ընդ որում, եթե մինչ գործարքը Opel-ը առաջատար էր Գերմանիայում, ապա դրանից հետո առաջատար դիրք գրավեց նաև Եվրոպայում:

 

2017թ. մարտին ֆրանսիական Groupe PSA (Peugeot, Citroën, DS ապրանքանիշեր) վերազգային կազմակերպությունը համաձայնեց General Motor-ից գնել Opel-ը և դրա բրիտանական ապրանքանիշ Vauxhall-ը 2,2 միլիարդ դոլարով: Նաև General Motors-ը Groupe PSA-ին պետք է վճարեր 3.2 միլիարդ դոլար Եվրոպայում կենսաթոշակային պարտավորությունների կատարման համար և պետք է վերահսկեր առկա թոշակառուների համար 9,8 միլիարդ դոլար արժողությամբ նախագծերի իրականացումը: Բացի այդ, General Motors-ը 15 տարի Մեծ Բրիտանիայում և Գերմանիայում ընկերության աշխատակիցների կենսաթոշակային նախագծերի ֆինանսավորման նպատակով պետք է վճարի տարեկան 400 միլիոն դոլար:

 

 

Ներկայումս ընկերությունում աշխատում է շուրջ 35 600 մարդ Եվրոպայում, որից ավելի քան 18 250-ը՝ Գերմանիայում: Այն ներկայացված է ավելի քան 50 երկրներում, ունի 10 գործարան և զարգացման ու փորձարկման 4 կենտրոններ եվրոպական 6 երկրներում (Գերմանիա, Հունգարիա, Իսպանիա, Մեծ Բրիտանիա, Ավստրիա, Լեհաստան): Opel-ը 2018թ․ ապահովել է 859 միլիոն եվրո (979 միլիոն դոլար) գործառնական շահույթ, որն ընկերությունն անվանեց «պատմական»՝ 20 տարվա կորուստներից հետո:

 

Մարիամ Խաչատրյան

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր