Ուղեղները պետք է հավաքագրել ողջ աշխարհից

2019 թվականի վերջին հրապարակվեցին «Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության» կողմից մշակվող «Սովորողների միջազգային գնահատման ծրագրի» (PISA) թեստավորման արդյունքները, որոնք բնութագրում են մասնակից 79 երկրների կրթական համակարգերը՝ որպես գնահատման չափանիշ վերցնելով 15-ամյա երեխաների առաջադիմությունը ընթերցանությունից, մաթեմատիկայից և գիտությունից։

 

Պարզվում է՝ ամերիկյան դպրոցական կրթությունը բավականին ցածր մակարդակի վրա է գտնվում․ ԱՄՆ-ն զբաղեցնում է 37-րդ տեղը մաթեմատիկայից, 18-րդ տեղը՝ գիտությունից և 13-րդ տեղը՝ ընթերցանությունից։ Սակայն միաժամանակ ամերիկյան բարձրագույն կրթական ծառայությունները լավագույններից են աշխարհում։ Ըստ Times Higher Education-ի հրապարակած վարկանշավորման՝ 2020 թվականի լավագույն 10 համալսարաններից 7-ը ամերիկյան են (200 լավագույնների մեջ՝ 60-ը)։ Այդ համալսարանները հիմք են ստեղծում գիտական նորարարական մտքի զարգացման համար, աշխարհին տվել ու տալիս են բազմաթիվ Նոբելյան դափնեկիրներ (հատկապես՝ Սթենֆորդի համալսարանը):

 

Այսպիսով՝ ԱՄՆ-ն ունի քիչ առաջադեմ աշակերտներ, բայց բարձրակարգ համալսարաններ․ ինչպե՞ս է դա լինում։ Ուղղակի, ԱՄՆ-ը կարողանում է գրավել ու հավաքագրել ուղեղներ ողջ աշխարհից:

 

Բարձրագույն կրթական ծառայությունները ամերիկյան արտահանվող ծառայությունների մեջ 5-րդ տեղում են։ 2018-19 ուսումնական տարում ամերիկյան բարձրագույն կրթության ոլորտում օտարերկրացի ուսանողների թիվը կազմել է 1 095 299 ուսանող։ Այդ թվի աճի դինամիկան ունի հետևյալ տեսքը․

 

Նկ․ 1․ Օտարերկրացի ուսանողների թվաքանակը ԱՄՆ-ում 1948-2019 թթ․

 

ԱՄՆ Պետական և առևտրի գերատեսչությունների առաջ խնդիր է դրված ավելացնել օտարերկրացի ուսանողների թիվը։ Ուսանողների ներգրավման հիմնական աղբյուրներն են Չինաստանն ու Հնդկաստանը, որոնք միասին ապահովում են օտարերկրացի ուսանողների թվաքանակի կեսից ավելին (նկ․ 2)։ Իսկ ԱՄՆ-ից դուրս սովորող ամերիկացի ուսանողները (մոտ 350 000) նախընտրում են եվրոպական երկրները (հատկապես Մեծ Բրիտանիան, Իտալիան և Իսպանիան), և միայն 4%-ն են ընտրում Չինաստանն ու Հնդկաստանը։

 

 

Նկ․ 2․ ԱՄՆ օտարերկրացի ուսանողների ներգրավման աղբյուրները

 

Օտարերկրացի ուսանողների ֆինանսավորման առաջնային աղբյուրներն են օտարերկրյա (62%) ու ամերիկյան (38%) հիմնադրամները: Օրինակ, հայազգի ուսանողներին ֆինանսավորող հիմնական կառույցը երկար տարիներ շարունակ եղել է «Լույս» հիմնադրամը, սակայն այժմ գլխավոր դերակատարումը պատկանում է «Իմ Քայլը» հիմնադրամին և ևս 16 այլ հիմնադրամների, որոնցից յուրաքանչյուրը սահմանում է տարբեր պայմաններ։ Օրինակ՝ «Իմ Քայլը» հիմնադրամը տրամադրում է կրթաթոշակ ուսման ընդհանուր ծախսերի առավելագույնը 50%-ի չափով, սակայն ոչ ավելի, քան 25 հազար ԱՄՆ դոլար՝ ուսման ավարտին Հայաստան վերադառնալու և Հայաստանում առնվազն 3 տարի աշխատելու պայմանով։ Այսպիսի պայմաններ էր սահմանում նաև «Լույս» հիմնադրամը։ Իսկ թե որքանով է նա հետևողական եղել այդ պայմանների կատարումը ապահովելու հարցում, դժվար է ասել, քանի ուսանողների վերադարձի մասին հաշվետվությունը բացակայում է: Այժմ պիտի հուսանք, որ «Իմ Քայլը» հիմնադրամը հաշվետու կլինի հանրության առաջ։

 

Նախորդ ուսումնական տարում հայաստանցի ուսանողների թիվը ԱՄՆ-ում կազմել է 328 ուսանող (նկ․ 3)։

 

Նկ․ 3․ Հայ ուսանողների թվաքանակը ԱՄՆ-ում 2013-19 թթ․

 

Իսկ Հայաստանում սովորում են ընդամենը 24 ամերիկացի ուսանողներ, ընդ որում՝ այս թիվը տարեցտարի նվազել է (նախորդ տարի՝ -40%-ով): Ամերիկացի ուսանողներին «Միջազգային բակալավրիատ» ծրագիր առաջարկում են հայաստանյան 3 հաստատություններ՝ «Քվանտ» վարժարանը, «Շիրակացու ճեմարանը» և Դիլիջանի միջազգային դպրոցը (UWC Dilijan)։

 

Ամերիկյան բուհերի բարձր վարկանիշը պետական ռազմավարության և բրգաձև կառուցվածքով ղեկավարվող համակարգի արդյունք է։

 

Նկ․ 4․ Օտարերկրացի ուսանողների հավաքագրման գործընթացը ԱՄՆ-ում

 

Ամերիկյան կրթական ծառայությունները խթանող գերակա մարմինը ԱՄՆ Առևտրային Ծառայությունն է, որն ունի 1 330 առևտրի մասնագետներ՝ տեղակայված ԱՄՆ-ի մոտ 100 քաղաքներում և ավելի քան 75 երկրներում։ Իսկ օտարերկրացի ուսանողների հավաքագրման գործընթացը կազմակերպվում է ԱՄՆ Առևտրային Ծառայության աջակցությամբ և Միացյալ Նահանգների Պետդեպարտամենտի հովանու ներքո գործող EducationUSA գլոբալ ցանցի միջոցով։

 

Ցանցի ներքո գործող խորհրդատվական կենտրոնները և մյուս ստորին օղակները կառավարվում են Տարածաշրջանային կրթական խորհրդատվության համակարգողների կողմից, ովքեր EducationUSA-ի  ուղղորդող և աջակցող խորհրդատուներն են։ Համակարգողներն իրենց գործունեությունը ծավալում են աշխարհագրական 6 տարածաշրջաններում՝ Արևելյան և Խաղաղօվկիանոսյան Ասիա, Եվրոպա և Եվրասիա, Մերձավոր Արևելք և Հյուսիսային Աֆրիկա, Հարավային և Կենտրոնական Ասիա, Անդրսահարական Աֆրիկա և Արևմտյան կիսագունդ: Տարածաշրջանային համակարգողները ուսուցանում և առաջնորդում են խորհրդատվական կենտրոնների խորհրդատուներին՝ ապահովելու կենտրոնների սահուն գործունեությունը․

 

 

Նկ․ 5․ Տարածաշրջանային կրթական խորհրդատվության համակարգողների աշխարհագրությունը

 

EducationUSA-ը 425-ից ավելի խորհրդատվական կենտրոնների միջոցով խթանում է ամերիկյան բարձրագույն կրթական ծառայությունները՝ առաջարկելով ճշգրիտ, բազմակողմանի և արդի տեղեկատվություն Միացյալ Նահանգների հավատարմագրված քոլեջներում և համալսարաններում ուսման հնարավորությունների մասին: Կենտրոնները սփռված են գրեթե բոլոր երկրներում, դրանք տեղակայվում են ԱՄՆ դեսպանատներում, Ֆուլբրայթի հանձնաժողովներում, Ամերիկյան խորհուրդներում, հասարակական կազմակերպություններում, արտասահմանյան համալսարաններում ու գրադարաններում:

 

EducationUSA-ի խորհրդատվական կենտրոնները, առաջարկվող ծառայություններից կախված, լինում են 3 տիպի՝ համապարփակ, ստանդարտ և հղումային: Համապարփակ կենտրոնները ուսանողներին առաջարկում են ամբողջական խորհրդատվություն, կազմակերպում են միջոցառումներ, ձևավորում լսարան։ Ստանդարտ կենտրոնները զիջում են համապարփակ կենտրոններին, քանի որ չեն աջակցում ֆինանսական միջոցների հայթայթման հարցում։ Իսկ հղումային կենտրոններում մատուցվում է նվազագույն խորհրդատվություն, տրամադրվում են տեղեկատու գրքույկներ։

 

 

Նկ․ 6․ EducationUSA-ի խորհրդատվական կենտրոնների աշխարհագրությունը

 

EducationUSA-ի խնդիրը ոչ միայն տեղեկատվություն տրամադրելն է, այլև հեղինակություն և լսարան ձևավորելը, գիտակրթական ներուժ ունեցող երիտասարդներին Նահանգներում բարձրագույն կրթություն ստանալու համար աջակցելը։ Կենտրոններն առաջարկում են 5 պարզ քայլ դեպի ամերիկյան կրթություն, ապա օգնում անցնել այդ հաջորդական քայլերով․

  1. Ուսումնասիրել ընտրության տարբերակները,
  2. Գտնել ֆինանսավորում (առաջարկում է նաև ֆինանսական աջակցության հնարավորություններ Opportunity Funds Program-ի միջոցով),
  3. Լրացնել դիմումը,
  4. Դիմել ուսանողական վիզայի համար,
  5. Պատրաստվել մեկնման։

 

EducationUSA-ը խորհրդատվական կենտրոն ունի նաև Հայաստանում։ Այն հիմնվել է 1992 թվականին և ղեկավարվում է «Միջազգային կրթության ամերիկյան խորհուրդներ» (կամ «Ամերիկյան խորհուրդներ») կազմակերպության կողմից: EducationUSA հայաստանյան գրասենյակը պատկանում է համապարփակ տիպի կենտրոնների թվին: Առաջարկվող բոլոր ծառայությունները՝ ներառյալ թեստերին պատրաստվելու համար գրադարանից գրքեր տրամադրելը, անհատական խորհրդատվությունները, դասախոսությունները, աշխատաժողովները, փորձնական թեստերի հանձնումը (TOEFL, IELTS, SAT, GRE, GMAT), վեբինար-զրույցները ԱՄՆ համալսարանների ներկայացուցիչների հետ, խմբակային խորհրդատվությունները և տարածաշրջանային այցելությունները տրամադրվում են անվճար:

 

EducationUSA-ը իր քարոզչական և ներգրավման քաղաքականությունը իրականացնում է հաջորդ օղակի կառույցների՝ Ամերիկյան անկյունների միջոցով։ Աշխարհում գոյություն ունեցող 650 անկյուններից 5-ը գտնվում են Հայաստանում, ընդ որում՝ 1-ը՝ Երևանում, 4-ը՝ մարզերում (Շիրակ, Լոռի, Սյունիք և Կոտայք)։ Ամերիկյան կենտրոնները հյուրընկալ միջավայր են, որտեղ այցելուները ծրագրերի ու դասախոսությունների, ինչպես նաև տեղում առկա գրքերի, ֆիլմերի ու ամսագրերի միջոցով կարող են ավելին իմանալ Միացյալ Նահանգների մասին:

 

EducationUSA-ի հայաստանյան գրասենյակի կողմից կազմակերպվող կարևոր ծրագրերից է «Ուսանող-Դեսպաններ» ծրագիրը, որի նպատակն է ստեղծել ուսանողներից և դեսպաններից կազմված մի խումբ, որի անդամները նպաստում են ԱՄՆ-ի բարձրագույն կրթության հնարավորությունների մասին տեղեկությունների տարածմանը Հայաստանում: Այս ծրագրի միջոցով EducationUSA հայաստանյան գրասենյակը իր ծառայությունները հասանելի է դարձնում նաև մայրաքաղաքից դուրս գտնվող հեռանկարային ուսանողների համար: Յուրաքանչյուր մարզում կազմակերպվում է 10 դասախոսությունների շարք ԱՄՆ բարձրագույն կրթության, ԱՄՆ համալսարաններ գտնելու, դիմելու ընթացակարգի և ստանդարտացված թեստերի վերաբերյալ: Դասախոսությունների ընթացքում որպես  հյուր-խոսնակներ հանդես են գալիս Խաղաղության կորպուսի կամավորներ և ԱՄՆ պետքարտուղարության կողմից ֆինանսավորվող ծրագրերի շրջանավարտներ: Նշանակալի է նաև «Մրցունակ Աշակերտների Ակումբ» ծրագիրը, որի նպատակն է Հայաստանի ավագ դպրոցների աշակերտներին և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ուսանողներին նախապատրաստել ԱՄՆ համալսարաններ և քոլեջներ դիմելուն:

 

EducationUSA-ի գրասենյակները երբեմն տեղակայված են լինում Ֆուլբրայթի հանձնաժողովներում, որոնց ծրագրերի (օրինակ՝ Հայաստանում «Ֆուլբրայթ Հովնանյան» ուսանողական ծրագիրը) միջոցով ևս ներգրավում են օտարերկրացի ուսանողների։

 

Ամփոփելով նախորդ ուսումնական տարին՝ EducationUSA-ը հայտնում է, որ ողջ աշխարհում իրականացվել է 1 338 707 խորհրդատվություն, կազմակերպված բազմապիսի միջոցառումներին մասնակցել է  1 470 792 մարդ։ EducationUSA-ի գործունեության հարթակներից է համացանցը՝ սոցիալական մեդիա, ինտերակտիվ վեբինարներ, վիրտուալ աշխատաժողովներ, պաշտոնական կայքի լրահոս և այլն։ Սոցիալական մեդիայի ռազմավարությունը մշակելիս այն հարմարեցնում են ոչ միայն տարածաշրջանին, այլև, եթե հարկ կա, երկրին։ Այսպես, օրինակ՝ ռուսախոս երկրներում ներգրավում են Vkontakte-ի միջոցով, Չինաստանում՝ WeChat հավելվածի և միկրոբլոգինգային Sina Weibo կայքի միջոցով, Հարավային Կորեայում՝ Kakao Talk-ի և Nave-ի։ Այն դեպքում, երբ անհատական խորհրդատվական ներկայությունը հնարավոր չէ, ինչպես, օրինակ՝ Բելառուսում, Իրանում և Սիրիայում, EducationUSA խորհրդատվական կենտրոնները գործում են բացառապես վիրտուալ հարթակներում:

 

ԱՄՆ-ի ուսանողներ հավաքագրելու համակարգը լավագույնն է, սակայն միակը չէ։ Նմանատիպ համակարգեր ունեն նաև Մեծ Բրիտանիան («Բրիտանական խորհրդի» հայաստանյան գրասենյակի միջոցով) և Գերմանիան («DAAD»-ի հայաստանյան գրասենյակի միջոցով), նաև Ֆրանսիան, Չինաստանը, Ավստրալիան, Կանադան, Ճապոնիան, Իսպանիան, որոնց գործունեությունը իրականացվում է հիմնականում դեսպանատների և համալսարանների օգնությամբ։ Այսպիով՝ ԱՄՆ-ը և մյուս զարգացած երկրները տաղանդներ փնտրելիս չեն սահմանափակվում միայն իրենց երկրի շրջանակներով։ Նրանք տաղանդներ ընտրում են աշխարհի ամբողջ 7 միլիարդ բնակչությունից։

 

Բնական է, Հայաստանը դեռևս չի կարող նման մոտեցում կիրառել։ Բայց, Հայաստանը կարող է և պետք է կտրուկ լավացնի իր դպրոցական և ԲՈՒՀ-ական կրթությունը, ինչպես նաև հատուկ ուշադրություն դարձնի արտերկիր ուսման մեկնած շնորհալի երիտասարդներին Հայաստան վերադարձնելուն։

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր