2020-06-09

Ավտոմոբիլային ամենաթանկարժեք բրենդը

Հեղինակ՝   Արտյոմ Աշիգով

Mercedes-Benz-ը գերմանական խոշորագույն ավտոարտադրողներից է։ Այն մտնում է Daimler AG կոնցեռնի կազմի մեջ։ Այսօրվա դրությամբ կոնցեռնի կապիտալիզացիան կազմում է 45 մլրդ եվրո։ Ֆորբսի կողմից թողարկվող «The World’s Largest Public Companies» վարկանիշում կոնցեռնը զբաղեցնում է 326-րդ հորիզոնականը։ 2019 թվականին ընկերության շրջանառությունը գերազանցեց 172 մլրդ եվրոն, որը կազմել է կոնցեռնի շրջանառության մոտ 50 տոկոսը։ Վերլուծաբանների հաշվարկներով 2019 թվականին Mercedez-Benz-ը վաճառել է ավելի քան 2 մլն ավտոմոբիլ։

 

Ընկերության հիմնադրումը

Ընկերության պատմությունը սկսվում է երկու գյուտարարներից, ովքեր սկզբնապես իրարից անկախ էին գործում։ 1886 թվականի հունվարի 29-ին գերմանացի Կառլ Բենցը արտոնագրել է իր գյուտը՝ բենզինային քառատակտ շարժիչով մեքենան։ Այդ նույն շրջանում Գոթլիբ Դայմլերը հավաքեց ներքին այրման շարժիչով մեքենայավորված կառք։ Երկուսն էլ հիմնադրեցին իրենց ընկերությունները։ Բենցը իր ընկերությունը անվանեց Benz&Cie, իսկ Դայմլերը՝ Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG)։

 

Mercedes ավտոմոբիլներն առաջին անգամ թողարկվեցին 1901 թվականին DMG-ի կողմից։ Ավտոմոբիլները իրենց անվանումը ստացան Էմիլ Էլլինեկի դստեր պատվին։ Էլլինեկը հայտնի գործարար էր, ով հետաքրքրվում էր ավտոմոբիլային տեխնոլոգիաներով և հանդիսանում էր DMG-ի ֆրանսիական բաժանմունքի ներկայացուցիչ։

 

 

Առաջին Mercedes-ը կարող էր զարգացնել մինչև 60կմ/ժ արագություն և հանդիսանում էր այն ժամանակների ամենաարագ ավտոմեքենաներից մեկը։ Սակայն որոշ ժամանակ անց Գերմանիայի՝ Առաջին աշխարհամարտում պարտությունից հետո երկրում մեքենաների վաճառքները անկում էին ապրում։ Այդ պայմաններում երկու մրցակից ընկերությունները՝ Benz&Cie-ն և DMG-ն, համագործակցության պայմանագիր կնքեցին, իսկ 1926 թվականին պաշտոնապես միավորվեցին՝ վերանվանվելով Daimler-Benz ընկերության։ Արտադրությունը թողարկվում էր Mercedes-Benz անվան տակ։

 

Նոր ընկերության տարբերանշանը ստացավ երեք վերջույթ ունեցող աստղի (որը եկավ Daimler ընկերությունից) և պսակի միավորված տեսք (որն եկավ Benz ընկերությունից)։ Հետագայում պսակը փոխարինվեց շրջանակով։

 

Ընկերության զարգացման փուլերը

1923 թվականին ընկերության «ղեկին» հայտնվում է Ֆերդինանդ Պորշեն։ Նրա ղեկավարության ընթացքում ստեղծվել էին կոմպրեսորային տեղադրմամբ և վեցմխոցային շարժիչներով մեքենաներ, որոնք հիմք հանդիսացան ապագա S-դասի ավտոմեքենաների համար։ Պորշեն աշխատեց մոտ 3 տարի, որի ընթացքում կարողացավ ստեղծել ֆունդամենտ ընկերության հետագա կայուն զարգացման համար։

 

1926-1940 թթ․ բավական հաջող էին ընկերության համար։ Այդ ընթացքում Mercedes-ը կարողացավ թողարկել առաջին սերիական թեթև մարդատար ավտոմեքենան, որն ուներ դիզելային շարժիչ, ինչպես նաև նորից մասնակցել ավտոմրցաշարերում, որը միշտ էլ ընկերության հաջողության ցուցանիշներից մեկն էր։

 

2-րդ համաշխարհային պատերազմը բացասական ազդեցություն ունեցավ Daimler-Benz-ի զարգացման վրա։ Գործարանների մեծ մասը ավերվել էր, իսկ որակավորված մասնագետների նկատմամբ պահանջարկը գերազանցում էր առաջարկը։ Նախկին հզորությունների վերականգնման և նոր մեքենայի արտադրության համար ընկերությունը ծախսեց ավելի քան մեկ տարի։ Իսկ գործարանների լիովին վերականգնումը և մոդերնիզացիան ավարտվեցին միայն 1949 թվականին։

 

1950-ականների սկզբներին ընկերությունը արտադրական բազաների լայնածավալ զարգացման մասին որոշում ընդունեց։ Դրա համար նախագծվեցին ավտոմեքենաների մի քանի նոր մոդելներ, որոնք թիրախավորել էին տարբեր գնային սեգմենտներ։ Ամենատարածված մեքենան Mercedes-220-ն էր, որի վաճառքները 9 տարվա ընթացքում կազմեցին 18 500 միավոր։

 

 

Մինչ 1980-ականների սկիզբը Daimler-Benz-ը զարգանում էր կայուն տեմպերով՝ գրեթե չունենալով մրցակցություն օտարերկրյա արտադրողների կողմից։ Այդ ընթացքում ընկերությունը շուկայի տարբեր սեգմենտներ է դուրս բերել մի շարք ճանաչված մոդելներ՝ ներկայացուցչական (Mercedes-300S և Mercedes-W189 «Adenauer»), սպորտային (Mercedes-Benz W196 и Mercedes-Benz 300SL) և միջին դասի (Mercedes W180, Mercedes W128 и Mercedes 190SL) մեքենաներ։

 

80-ականների սկզբներին ճապոնական ավտոարտադրողները սկսեցին ճնշել գերմանացիներին միջազգային շուկաներում։ Նրանք առաջարկում էին որակյալ արտադրանք զգալիորեն ավելի ցածր գներով։ Այդ իրավիճակը ստիպեց Daimler-Benz-ին որդեգրել նոր քաղաքականություն։ Ինժեներներն ու դիզայներները ամբողջովին վերանախագծեցին Mercedes-ի մոդելային շարքը։ Թողարկվեցին նոր S-Class մեքենաներ և բացվեց շուկայի նոր՝ ամենագնացների սեգմենտը (W460, կամ Geländewagen)։ Հատկանշական է, որ շուկայում Geländewagen-ի ի հայտ գալը պատահական բնույթ է կրել։ Սկզբնապես այդ մեքենան նախագծվել էր Իրանի շահ Մոհամմադ Փահլավիի համար։ Սակայն 1977 թվականի հեղափոխության արդյունքում նա կորցրեց իշխանությունը, իսկ գերմանական ընկերությունը կորցրեց իր պատվիրատուին։ Այդ պատճառով որոշում ընդունվեց Geländewagen-ը վերածել զանգվածային արտադրության ամենագնացի։

 

1980-ականների սկզբները Daimler-Benz-ի համար նշանավորվեցին մեկ այլ կարևոր որոշումով․ սկսվեց ԱՄՆ-ի շուկան նվաճելու փուլը, որը միշտ էլ թշնամական էր վերաբերվում օտարերկրյա արտադրողներին։ Այդ նույն շրջանում կոնցեռնի կազմի մեջ մտան վերզինման (tuning) խոշոր ընկերություններ (Brabus և AMG), իսկ Porsche-ի հետ համատեղ թողարկվեց Mercedes 500E շարքը։

 

90-ականներին ընկերությունը շարունակեց նոր մոդելների նախագծման աշխատանքները և որոշեց կատարելագործել ավտոմոբիլների իր դասակարգումը։ 1998 թվականին ավտոմոբիլային արդյունաբերության պատմության մեջ տեղի ունեցավ ամենախոշոր գործարքներից մեկը։ Daimler-Benz կոնցեռնը միավորվեց ամերիկյան Chrysler Corporation-ի հետ։ Նոր կոնցեռնը ստացավ DaimlerChrysler անվանումը և դարձավ ավտոմոբիլային միջազգային շուկայի առաջատարը։

 

2000-ականներին ընկերության մոդելային շարքը ներառում էր 12 մեքենա, որոնք ներկայացված էին բոլոր գնային սեգմենտներում։ 2007 թվականի գարնանը ընկերությունը ընդունեց Cerberus Capital Management ներդրումային ֆոնդի կողմից Chrysler Group-ը գնելու առաջարկը։ Գործարքի գինը ավելի քան 7 մլրդ դոլար էր։ Կոնցեռնը հետ ստացավ իր հին անվանումը՝ Daimler AG։ 2008 թվականին Daimler AG-ն դարձավ ռուսական КАМАЗ ընկերության բաժնետեր։ 10 տոկոս բաժնեմասի դիմաց գերմանական ընկերությունը վճարեց 250-300 մլն դոլար։

 

Daimler AG-ի ամենավերջին ներդրումներից մեկը էլեկտրոմոբիլների արտադրող Tesla-ի բաժնետոմսերի մի մասի ձեռքբերումն էր։ Այսօրվա դրությամբ գերմանական կոնցեռնին պատկանում են Tesla-ի բաժնետոմսերի 10 տոկոսը։

 

 

Ընկերությունը մեր օրերին

2019 թվականի դրությամբ Mercedes-ը թողարկում է հետևյալ արտադրանքները․

  • Mercedes-Benz, Mercedes-Maybach, Mercedes-AMG և Smart թեթև մարդատար մեքենաներ,
  • Բեռնատարներ,
  • Ավտոբուսներ։

 

Կոնցեռնի կազմի մեջ են մտնում նաև երկու ֆինանսական բաժանմունքներ՝ Mercedes-Benz Bank AG-ն և Mercedes-Benz Financial-ը։ Այսօր Mercedes-ի գործարաններում աշխատում է մոտ 300 հազար մարդ, իսկ գործառնական շահույթը 2019 թվականին գերազանցել է 4 մլրդ դոլարը։ Brand Finance-ի կողմից կազմբող Global 500 վարկանիշում Mercedes-ը զբաղեցրել է 11-րդ հորիզոնականը՝ 65 մլրդ դոլար արժեքով։

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր