ՏՄՊՊՀ նախագահը չի հստակեցնում «պատժելու» դիրքորոշումը

Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի (ՏՄՊՊՀ) գործունեության արդյունքում 2019-2020 թվականներին պետական բյուջե է մուտքագրվել 169.5 մլն դրամ գումար: Տնտեսվարողները տուգանվել են «Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքը խախտելու համար: Այս մասին «Հետքի» հարցմանն ի պատասխան հայտնել են ՏՄՊՊՀ-ից՝ հղում անելով իրավախախտ ընկերությունների ցանկին: 

 

Չնայած այս կառույցի աշխատանքի արդյունքը միայն բյուջե մուտքագրվող գումարներով չի չափվում, սակայն հատկանշական է համեմատությունը, որ ՏՄՊՊՀ-ն բյուջեից մի քանի անգամ ավելի շատ գումար է ստանում, քան նրանց աշխատանքի արդյունքում բյուջե մտնող գումարներն են: Ինչպես տեղեկանում ենք Ֆինանսների նախարարությունից, 2019 թվականին պետական բյուջեից ՏՄՊՊՀ-ին հատկացվել է 393 մլն դրամ (փաստացի կատարողականը), 2020-ին՝ մոտ 431 մլն դրամ, իսկ 2021-ի հաստատված բյուջեով պլանավորված է հատկացնել մոտ 542 մլն դրամ:

 

Պատի՞ժ, թե՞ պաշտպանություն. ՏՄՊՊՀ-ի առաքելությունը փոխվու՞մ է

Այս տարվա հունվարի 13-ին ՀՀ ԱԺ տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովում «Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի փոփոխությունների փաթեթը քննարկելիս ՏՄՊՊՀ նախագահ Գեղամ Գևորգյանը հայտարարել է. «Մենք հենց պատժիչ, պատժող, շատ չոր ու շատ ցավոտ պատժող կառույց ենք: Ես դա շատ կարևորում եմ: Մենք պատասխանատվության ենթարկող կառույց ենք»:

 

«Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքով հստակ սահմանված են հանձնաժողովի խնդիրները, գործառույթներն ու լիազորությունները: Ամբողջ օրենքում իսպառ բացակայում է «պատժել» տերմինը:

 

Այս հայտարարության կապակցությամբ ՏՄՊՊՀ նախագահին «Հետքը» խնդրել է պատասխանել երեք հարցերի.

  1. Խնդրում եմ կոնկրետ օրինակով բացատրել, թե ինչպե՞ս և ո՞ր դեպքերում եք պատժում տնտեսվարողներին:
  2. ՏՄՊՊՀ նախագահի պաշտոնում Ձեր պաշտոնավարման ընթացքում քանի՞ տնտեսվարողի եք պատժել, որքա՞ն գումար է մուտքագրվել բյուջե դրա արդյունքում: Խնդրում եմ նշել ընկերությունների անունները:
  3. Խնդրում եմ հստակեցնել Ձեր դիրքորոշումը՝ ՏՄՊՊՀ-ի գլխավոր առաքելությունը տնտեսական մրցակցային չարաշահումները կանխե՞լն է, թե՞ չարաշահողներին պատժելը:

Պատասխան նամակում, սակայն Գեղամ Գևորգյանը, խուսափել է անձամբ պատասխանել: Նրա փոխարեն հարցերին պատասխանել և պատասխանի ներքո ստորագրել է մամուլի քարտուղարը՝ Անի Սմբատյանը:

 

Նախ նշվում է, որ հնչեցված միտքը, որը մենք մեջեբերել ենք, առանց այն համատեքստի է, որի շրջանակներում տեղի է ունեցել քննարկումը: Նշվում է, որ ոլորտի միջազգային փորձի համաձայն՝ հակամրցակցային համաձայնությունների և հատկապես հորիզոնական համաձայնությունների համար նախատեսված են ամենախիստ պատասխանատվության միջոցները, ինչը պայմանավորված է տնտեսության համար այդ իրավախախտումների վտանգավորության աստիճանով և դրանց բացահայտման օբյեկտիվ դժվարությամբ:

 

«Անդրադառնալով հարցման 1-ին կետին՝ հարկ է նշել, որ «Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին» օրենքի խախտման դրսևորումները և դրանց համար տնտեսվարող սուբյեկտի նկատմամբ կիրառվող պատասխանատվության միջոցները սահմանված են Օրենքով, իսկ իրավախախտման բացահայտման, ապացուցման և պատասխանատվության միջոցի կիրառման ընթացակարգը կանոնակարգված է ինչպես օրենքով, այնպես էլ «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքով»,- նշված է պատասխան նամակում:

 

Իսկ երրորդ հարցի կապակցությամբ, որով խնդրել էին, որ ՏՄՊՊՀ նախագահը հստակեցնի իր դիրքորոշումը հանձնաժողովի գլխավոր առաքելության վերաբերյալ, պատասխանում մեջբերվել է «Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին» օրենքի դրույթները, որոնք սահմանում են, որ օրենքի նպատակն է պաշտպանել և խրախուսել տնտեսական մրցակցությունը, ապահովել բարեխիղճ մրցակցության համար անհրաժեշտ միջավայր, նպաստել ձեռնարկատիրության զարգացմանը և նպաստել սպառողների շահերի պաշտպանությանը: Եվ, իհարկե, ոչ մի խոսք «պատժելու» մասին:

 

«Վերոնշյալից հետևում է, որ Հանձնաժողովի՝ որպես հանրային շահի պաշտպանության նպատակով ստեղծված ինքնավար մարմնի առաքելությունը տնտեսական մրցակցության պաշտպանության իրականացումն է Օրենքով սահմանված խնդիրների և դրանց իրագործման նպատակով վերապահված գործառույթների և լիազորությունների շրջանակներում»,- նշված է պատասխանի վերջաբանում:

 

Այսպիսով, «Հետքի» հարցերից միայն երկրորդին է ՏՄՊՊՀ-ից հստակ պատասխան տրվել, որի մասին գրել ենք նյութի վերևում: Իսկ մյուս երկու հարցերին ոչ հստակ, երկարաշունչ պատասխաններ են, որոնցով այդպես էլ չի հաստատվում կամ ժխտվում «պատժելու» դիրքորոշումը:

 

Նյութի սկզբնաղբյուրը` hetq.am:

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր