2020-01-30

Nestle-ի հաջողության պատմությունը

Հեղինակ՝   Արտյոմ Աշիգով

Nestle-ն աշխարհի խոշորագույն ընկերություններից է, որը թողարկում է բազմազան ապրանքներ՝ շոկոլադ, սուրճ, հանքային ջուր, պաղպաղակ, մանկական սնունդ, յոգուրտներ, կոսմետիկա, կենդանիների համար կեր և այլ տարատեսակ ապրանքներ։ Արտադրության ծավալները այնքան մեծ են, որ, գուցե, յուրաքանչյուր մարդ գոնե մեկ անգամ գնել է Nestle-ի ապրանքներից։ Այս ընկերությունն իրավամբ գտնվում է սննդամթերքի արտադրության խոշորագույն և ամենահաջողակ ընկերությունների ցանկում:

 

Nestle-ի ծնունդը

Հենրի Նեսթլեն մասնագիտությամբ դեղագործ էր։ 1860-ականներին նա հայտնաբերեց կաթնակեր երեխաների այլընտրանքային կերակրման բացակայության խնդիրը և սկսեց փորձեր իրականացնել ալյուրի, շաքարի և կաթի կիրառմամբ։ Շատ երեխաներին որոշակի պատճառներով հնարավոր չէ կերակրել մայրական կաթով, և Հենրի Նեսթլեն ցանկանում էր օգնել նրանց՝ ստեղծելով կերակրման այլընտրանքային եղանակ։ Պետք է նշել, որ այն ժամանակ մայրերից շատերը չգիտեին և չէին կարողանում իրենց ճիշտ խնամել, որպեսզի նրանց տված կաթը լիներ առողջ։ Արդյունքում նրանց երեխաները չէին ստանում բավարար քանակությամբ անհրաժեշտ սննդանյութեր և ուղղակի մահանում էին։ Հենրի Նեսթլեն լուծեց այդ խնդիրը՝ ստեղծելով առաջին մանկական չոր խառնուրդը «Կաթնային ալյուր Nestle» անվանումով։

 

Իր գյուտից առաջ Հենրի Նեսթլեն զբաղվում էր լիովին տարբեր գործերով։ Նա վաճառում էր մանանեխ,

քացախ և գազ լապտերների համար:

 

Nestle-ի մանկական խառնուրդը համընդհանուր ճանաչում ձեռք բերեց այն բանից հետո, երբ այդ խառնուրդը փրկեց մեկ երեխայի կյանք։ Նա շատ թույլ էր ծնված օրվանից, իսկ նրա օրգանիզմը չէր ընդունում մայրական կաթը և դրա ցանկացած փոխարինիչները։ Այդ երեխան կարող էր պարզապես մահանալ, եթե չլիներ Nestle-ի մանկական ալյուրը, որը նրա համար ի հայտ եկավ որպես փրկիչ-բանաձև։ Այս երևույթի մասին լուրն արագորեն տարածվեց Եվրոպայի շատ քաղաքներում և Nestle-ի մանկական կաթը սկսեց ստանալ մեծ ճանաչում։

 

Nestle-ի տարբերանշանը

Հենրի Nestle-ն հասկանում էր, որ իր ապրանքանիշի հաջողության համար անհրաժեշտ էր ֆիրմային տարբերանշան։ Տարբերանշանի կարգավիճակում Հենրին ընտրել է ընտանեկան զինանշանի պատկերը՝ թռչնի բներ ճտերով։

 

 

Սկզբնապես Nestle-ի տարբերանշանում պատկերված էին երեք ճտեր իրենց մոր հետ։ 1980-ականների վերջերին երեք ճտերից մնացել էին երկուսը։ Ընկերության ղեկավարներն այս որոշումը կայացրել էին հիմնվելով այն բանի վրա, որ ադ տարիներին եվրոպական երկրների մեծ մասում երեխաների միջին քանակը

նվազել էր 2-ի, իսկ մինչ այդ հավասար էր 3-ի։

 

Այդ պատկերը դարձավ ընտանիքի խորհրդանիշը, քանի որ «nestle»-ն շվեյցարական բարբառից թարգմանաբար նշանակում է թռչնի փոքրիկ բույն։ Եվ չնայած, որ Հ․ Նեսթլեի խորհրդականները պնդում էին, որ ֆիրմային տարբերանշան ընտրվեր այլ պատկեր՝ սպիտակ խաչը, նա մնաց իր ասածին։

 

«Խաչի պատկերները ամենուրեք են։ Եվ շատերն են այն օգտագործում։ Իսկ իմ ընտանեկան զինանշանը

կարող եմ օգտագործել միայն ես և ոչ ոք»։

 

Մրցակցությունը

10 տարի ավելի վաղ ստեղծված Չարլզ և Ջորջ Փեյջերի «Խտացրած կաթի արտադրությամբ զբաղվող անգլոշվեյցարական ընկերությունը» դարձավ Նեսթլեի հիմնական մրցակիցը։ 1870-ականներին այդ ընկերությունը սկսել էր իր ապրանքատեսակների շրջանակը ակտիվորեն ընդլայնել՝ ավելացնելով նոր կաթնային ապրանքների տեսակներ։ Այդ պահին Nestle-ն, որը ղեկավարում էր Ժյուլյու Մոները, չէր էլ պատրաստվում հանձնվել։ Ի պատասխան՝ Nestle-ն սկսեց խտացրած կաթի սեփական արտադրությունը, որը իր որակով մեկ մակարդակ բարձր էր Փեյջերի առաջարկած ապրանքից։

 

Մրցակիցներից բացի Nestle-ն ուներ նաև «ընկերներ»։ Օրինակ, շատերի կողմից սիրված կաթնային շոկոլադը հայտնագործել էր Հենրի Նեսթլեի հարևան և ընկեր Դանիել Փիթերը։ Սովորական մտահղացումն իրագործելով և պարզապես կակաոյի փոշի ավելացնելով կաթի մեջ, Փիթերը ստեղծեց կայացած ընկերություն, որը շոկոլադի վաճառքների ռեկորդներ էր գրանցում։ Հետագայում այս ընկերությունը մտավ Nestle-ի կազմի մեջ։

 

Համաշխարհային շուկայի նվաճումը

Nestle-ն մուտք գործեց 20-րդ դար՝ սեփական արտադրամասեր ունենալով Գերմանիայում, Իսպանիայում, Մեծ Բրիտանիայում և ԱՄՆ-ում։ Իսկ 5 տարի անց Nestle-ն միավորվեց իր նախկին մրցակցի՝ «Խտացրած կաթի արտադրությամբ զբաղվող անգլոշվեյցարական ընկերության» հետ։ Սկսվեց Nestle-ի մասնաճյուղերի ակտիվ կառուցումն աշխարհի խոշորագույն քաղաքներում, իսկ արտադրության արտահանման ծավալներն ավելանում էին սպառողների (ընկերության ապրանքների նկատմամբ) հավատարմության աճի հետ միասին։ Արդեն 1907 թվականին Nestle-ն գրավել էր Ավստրալիայի, Սինգապուրի և Հոնկոնգի շուկաները։

 

 

Nestle-ի Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին

Առաջին համաշխարհային պատերազմը սկզբնապես բացասաբար անդրադարձավ Nestle-ի գործունեության վրա։ Ընկերությունը ստիպված էր կաթի պահեստավորված գրեթե բոլոր պաշարները վաճառել բնակչությանը, քանի որ նկատվում էր սննդամթերքի խիստ պակասուրդ։ Սակայն, այդ տարիներին Nestle-ն լավ գումարներ աշխատեց խտացրած կաթի և կաթնային փոշու արտադրության շնորհիվ, քանի որ կառավարությունը դրանք գնում էր մեծ ծավալներով և ուղարկում զինվորներին։ Խտացրած կաթի շուրջ ստեղծված իրարանցման հետևանքով և ապրանքի նկատմամբ պահանջարկը բավարարելու համար Nestle-ն ստիպված էր բացել լրացուցիչ արտադրամասեր։ Պատերազմի ավարտին Nestle-ն ուներ ավելի քան 40 արտադրամաս։

 

Սակայն պատերազմի ավարտն առևտրային տեսանկյունից այդքան էլ դրական չէր Nestle-ի համար։ Կառավարության կողմից խոշոր պատվերները դադարեցվել էին։ Չնայած, որ վաճառքում առկա էր թարմ կաթ, բնակչությունը չէր շտապում գնել այն, քանի որ պատերազմի տարիներից սովոր էր խտացրած կաթին ու կաթնային փոշուն և չէր ցանկանում նորից վերադառնալ թարմ կաթի օգտագործմանը։ Ընկերությունում ստեղծված իրավիճակը որոշակի չափով կայունացնելու համար Nestle-ն հրավիրեց շվեյցարացի փորձագետ Լուիս Դալլեսին։ Դալլեսի տաղանդի և կառավարման ունակությունների շնորհիվ Nestle-ն կարողացավ դուրս գալ արտադրության ու վաճառքների բարձր մակարդակի և առանց մեծ խնդիրների մարել կուտակված պարտավորությունները։

 

Նոր ապրանքները

1920-ականներին Nestle-ն սկսեց նոր ապրանքներով ակտիվորեն համալրել իր տեսականին։ Հատկապես շեշտը դրվել էր շոկոլադի արտադրության վրա, որը Nestle-ի արտադրանքների ցանկում կաթնային ապրանքներից հետո դարձավ երկրորդը ըստ նշանակալիության։

 

Շուկայում ապրանքներ հայտնվեցին նաև երեխաների համար։ Օրինակ՝ փոշե մածուկ և խմիչք «Milo»-ն։ 1938 թվականն բեկումնային դարձավ Nestle-ի համար, երբ աշխարհը տեսավ առաջին Նեսքաֆեն։ Նեսքաֆե լուծվող սուրճը սկսեց տիեզերական արագությամբ գրավել համաշխարհային շուկան՝ շնորհիվ ցածր գնի, հաճելի համի և գրագետ մարքեթինգային քաղաքականության։

 

 

Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ազդեցությունը

Սկզբնական շրջանում պատերազմը նորից վնասներ է հասցնում Nestle-ին։ Ընդամենը մեկ տարվա ընթացքում ընկերության եկամուտները 20 միլիոն դոլարից նվազեցին 6 միլիոնի։ Դժվարացել էր արտադրանքների մատակարարումը այլ երկրներ՝ Շվեյցարիայի՝ մնացած աշխարհից էլ ավելի մեկուսանալու պատճառով։ Սակայն Nestle-ն գտավ խնդրի լուծումը՝ արտադրության և մասնագետների մի մասին տեղափոխելով Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներ։ Ամերիկացի զինվորները Նեսքաֆեն ընտրեցին որպես ամենօրյա հիմնական խմիչք, և պատերազմի կեսերին Նեսքաֆեի վաճառքի ծավալներն արդեն տպավորիչ էին։ Պատերազմի ավարտին Nestle-ի տարեկան շահույթը հասավ 225 միլիոնի դոլարի։ Ընկերությունը դարձավ բացարձակ առաջատարը սուրճի, շոկոլադի և այլ ապրանքների արտադրության ոլորտներում։

 

Հոլդինգի ձևավորումը

Պատերազմից հետո Nestle-ի պատմության մեջ գերազանցապես դրական արդյունքներ էին գրանցվում։ Իրականացվում էր արտադրության ակտիվ ընդլայնում, մեծանում էին վաճառքի ծավալները և բրենդի ճանաչումը։ 70-ականներին Nestle-ն, Alimentana S.A.-ն և Maggi Company-ն հայտարարեցին իրենց միաձուլման մասին։ Այդպիսով՝ հայտնվեց Nestle Alimentana Company հոլդինգը։

 

Սակայն դրանով Nestle-ի՝ այլ ընկերություններին կլանումը չավարտվեց։ 20-րդ դարի միջնամասում Nestle-ի մաս դարձավ Crosse & Blackwell-ը, որն արտադրում էր պահածոյացված ապրանքներ։ Ավելի ուշ միացավ նաև Findus-ը, որը զբաղվում էր սառեցված բանջարեղենի և մրգի արտադրությամբ ու վաճառքով։ Արդեն 1970-ականներին Nestle-ն ձեռք բերեց մրգային հյութերի արտադրող Libby-ին և սառեցված մթերքներ արտադրող Stouffer-ին։

 

Սննդամթերքի շուկայի սահմաններից դուրս գալը

Չնայած որ, Nestle-ն միշտ զբաղվում էր բացառապես սննդամթերքի արտադրությամբ ու վաճառքով և դա անում էր մեծ հաջողությամբ, ընկերությունը, միևնույն է, գլոբալ ընդլայնման որոշում էր կայացրել։ 1970-ականների կեսերին Nestle-ն դարձավ կոսմետիկայի ոլորտի առաջատար L’Oreal-ի բաժնետոմսերի խոշոր փաթեթի սեփականատերը։

 

 

Այդ նույն 1970-ականները Nestle-ի համար այդքան էլ դրական ժամանակներ չէին։ Մեծ թվով երկրների տնտեսական աճի դանդաղեցումը, արժույթների փոխարժեքի տատանումները, նավթի գների բարձրացումը բարդացրեցին Nestle-ի ֆինանսական դրությունը։ Իրավիճակն ինչ-որ չափով շտկելու համար Nestle-ն նորից գնաց վճառական քայլի՝ գնելով դեղագործության ոլորտում աշխատող Alcon Laboratories Inc-ի բաժնետոմսերը։ Այդ քայլը ռիսկային էր, քանի որ Nestle-ն մինչ այդ երբեք չէր առնչվել այդ ոլորտի կազմակերպությունների հետ և չէր էլ կարող կանխատեսել, թե ինչպես դա կանդրադառնար ընկերության ապագա գործունեության վրա։ Սակայն, ինչպես ցույց տվեց ժամանակը, Nestle-ի՝ կոսմետիկայի և դեղագործության հետ կապն իրեն լիովին արդարացրեց և բարելավեց նրա ֆինանսական դրությունը։

 

Nestle-ի գործունեության ամենաբարեկեցիկ փուլը սկսվեց 1990-ականների սկզբներին, քանի որ վերացվել էին արտահանման և առևտրի մինչ այդ առկա բոլոր խոչընդոտները։ Սկսվեց Nestle-ի մուտքը Եվրոպայի և Ասիայի նոր շուկաներ, ինչը ընկերության զարգացման և հեռանկարների համար մեծ հնարավորություններ էր բացում։

 

Այժմ դժվար է պատկերացնել սննդամթերքի խանութ, որի դարակների վրա չլինեն Nestle-ի ապրանքներ։ Nestle-ն արտադրել և այժմ էլ արտադրում է մանկական սնունդ, շոկոլադ, սուրճ, պահածոներ, խմիչքներ և սննդամթերքի բազմաթիվ այլ տեսակներ։ Nestle-ի արտադրանքը կարելի է գտնել աշխարհի ավելի քան 60 երկրներում, որոնցից շատերում Nestle-ն հանդիսանում է սննդամթերք վաճառող առաջատար ընկերությունը։

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր