2020-06-22

Չինական բիզնեսի 11 դասերը

banks.am ներկայացնում է հատվածներ Հարվարդի բիզնես դպրոցի պրոֆեսոր Դաս Նարայանդասի, նույն դպրոցի խմբագրությունում միջազգային շուկաների հարցերով ավագ փոխնախագահ Վինեյ Հեբարի եւ Չինաստանում HUBS տեխնոլոգիական եւ կրթական ընկերության ղեկավար Լյանգլյանգ Լիի հոդվածից՝ հրապարակված Harvard Business Review կայքում։

 

Վերջին չորս ամսվա ընթացքում ականատես ենք լինում յուրահատուկ իրավիճակի՝ ինչպես է բիզնեսը հաղթահարում համավարակը՝ միաժամանակ արագորեն անցնելով թվային տեխնոլոգիաների։

 

Համավարակի եւ դրա հետեւանքների դեմ պայքարում Չինաստանը մի քանի շաբաթ է, ինչ առաջ է անցել այլ երկրներից, այդ իսկ պատճառով չինական փորձը կարող է մեզ պետք գալ։ Մենք մանրամասն զրուցել ենք չինացի 20 թոփ մենեջերների հետ եւ եւս 350-ի շրջանում հարցում ենք իրականացրել, որպեսզի գնահատենք, թե ինչպես է չինական բիզնեսը հարմարվել նոր ժամանակներին, ինչ են ստեղծել, ինչպես է հաջողվել գոյատեւել, իսկ ոմանց էլ՝ անգամ հաջողության հասնել։ Այն ընկերությունները, որոնց մենք հետազոտել ենք՝ պետական ձեռնարկություններից մինչեւ անդրսահմանային կորպորացիաներ եւ մասնավոր փոքր բիզնեսներ, ստիպված են եղել կարճ ժամկետներում լուծել մի շարք խնդիրներ․

 

– ուժեղացնել իրենց թվային տեխնոլոգիաները, որպեսզի դրանց օգնությամբ կարողանան հարմարվել եւ նորարարություններ ստեղծել;
– փորձել նոր բիզնես մոդելներ;
– բավարարել հաճախորդների նոր եւ նախկինում չնկատված պահանջները;
– նոր բիզնես գործընթացներ զարգացնել;
– որոնել թիմային աշխատանքի նոր մոդելներ։

 

Հիմա, երբ Չինաստանը դուրս է գալիս կարանտինից, արդեն պարզ է, որ ի հայտ եկած խոչընդոտներից շատերը դեռ երկար ժամանակ կմնան, ինչպես նաեւ որ որոշ փոփոխություններ կպահպանվեն ապագայում եւս։ Մենք ամփոփել ենք այս տեղեկատվությունը 11 դասի տեսքով, որոնք կարող են օգտակար լինել շատ ղեկավարներին ամբողջ աշխարհում։

1․ Ազնիվ խոսեք ձեր խնդիրների մասին

 

Այն ղեկավարները, որոնք հայտարարել են, որ իրենց ընկերությունները հաջողությամբ հաղթահարում են ճգնաժամը, ասել են, որ կանոնավոր կերպով տեղեկացնում են աշխատակիցներին այն մասին, թե ինչպես են ընթանում գործերը եւ որոնք են այն առաջնահերթություններն ու սկզբունքները, որոնք այս փուլում կանխորոշում են որոշումները բոլոր մակարդակներում։ Իրենք մտադիր են հետագայում եւս պահպանել թափանցիկության նման բարձր մակարդակ՝ հաղորդակցվել աշխատակիցների հետ հաճախ, ուղիղ, բաց եւ անկեղծ։

 

Թափանցիկությունը միշտ չէ, որ հեշտ է տրվում։ Մի քանի ղեկավար ասել է, որ այսօր, երբ աշխատակիցները ստուգում են իրենց յուրաքանչյուր որոշումը՝ կորպորատիվ արժեքներին համապատասխան, իրենք զգում են իրենց խոշորացույցի տակ։ Հիմա իրենք պետք է հիմնավորեն իրենց բոլոր խոսքերը գործողությամբ եւ ստիպված են ընդունել, որ ոչ բոլոր աշխատակիցներն ուրախ կլինեն այդ գործողություններով։ Սակայն, ինչպես նշում են այս ղեկավարները, աշխատակիցների մեծամասնությունն ի վերջո հասկանում է, որ թշնամին ընդհանուր է, եւ ընդհանուր մարտական ոգին հաղթում է դժգոհության առանձին դրսեւորումներին։

 

2. Օգտագործեք հաղորդակցման նոր միջոցներ

 

Ղեկավարներն ասում են, որ, թեեւ հաղորդակցումը տեղափոխվել է համացանց, այն ավելի անձնական է դարձել։ Այսպես, էլեկտրոնային փոստի փոխարեն շատերը օգտվում են աուդիոհավելվածներից, օրինակ Dingtalk եւ WeChat, կամ ներքին կորպորատիվ հավելվածներից, որոնք հատուկ մշակվել են տեղեկատվության փոխանակման եւ աշխատակիցների շփման համար։

 

Մեզ զարմացրել է այն, որ տեսախորհրդակցությունները շարունակվել են նաեւ աշխատակիցների գրասենյակ վերադառնալուց հետո, անգամ այն պարագայում, երբ հանդիպման բոլոր մասնակիցները ֆիզիկապես գտնվում էին նույն շենքում։ Որոշ ղեկավարներ, որոնց հետ մենք զրուցել ենք, նախատեսում են հազվադեպ անցկացնել «կենդանի» ժողովներ եւ ավելի հաճախ կազմակերպել դրանք առցանց տիրույթում․նրանք կարծում են, որ բոլոր վիրտուալ հանդիպումներն ավելի արդյունավետ են, կարճ եւ գործնական։ Սակայն հարցվածների մեծամասնությունն ընդունել է, որ, այնուամենայնիվ,  տեսախորհրդակցություններն ավելի շատ ուժ են պահանջում եւ չեն տալիս հնարավորություն ոչ աշխատանքային թեմաների շուրջ անձնական շփումների համար, որոնք օգնում են աշխատակիցներին կառուցել եւ զարգացնել հարաբերությունները։

 

3. Արագացրեք անցումը դեպի թվային տեխնոլոգիաներ

 

Անսպասելի, անկանխատեսելի եւ համընդհանուր կարանտինը ստիպել է բիզնեսին վայրկյանական անցնել աշխատանքի թվային ռեժիմի։ Պետք է արագ գործել՝ փնտրել ստեղծարար լուծումներ հաճախորդների մոտ առաջացած նոր պահանջների համար, հաղթահարել արգելքները եւ կրճատել ծախսերը։ Այդ իսկ պատճառով նրանք, ովքեր դեռեւս մինչեւ համավարակ մի քանի տարի առաջ անցել էին թվային տեխնոլոգիաների, կտրուկ արագացրել են այդ աշխատանքը։

 

Համավարակի անսպասելի առավելությունն այն դարձավ, որ հաճախորդները, որոնք նախկինում դիմադրում էին նորարարություններին, եւս անցան թվային հարթակների օգտագործմանը։

 

4․ Փոխեք կազմակերպության կառուցվածքը՝ որոշումներ ընդունելու գործընթացը կատարելագործելու համար

 

Սովորաբար չինական ընկերություններում որոշումներն ընդունվում են բարձր մակարդակում ու պահանջում են բազմաթիվ ստուգումներ եւ համաձայնություններ տարբեր մակարդակներում։ Սակայն, ինչպես հայտնում են հարցվածները, համավարակի ժամանակ միջին օղակի մենեջերների դերը նվազել է։ Թվային փոխակերպման արագացումը հանգեցրել է առօրյա մի շարք գործընթացների ավտոմատացմանը բիզնեսի շատ հատվածներում։

 

Օրինակ, Ping An բանկը սկսել է ավելի շատ հիմնվել տվյալների վրա եւ փոխել է իր կառուցվածքը։ Ավանդական հիերարխիկ բուրգից այն վերափոխվել է մարզագնդի տեսքով ընկերության․ ավելացրել է թվային փոխակերպմամբ եւ ՏՏ-ով զբաղվող թոփ մենեջերների թիվը, նույն մակարդակի վրա է թողել միջին օղակի մենեջերներին եւ ավելացրել է առաջին գծում աշխատող թիմերի թիվը։ Ping An-ն առաջարկում է թոփ մենեջերներին անձամբ ղեկավարել առաջին գծի մեծ թիմերին՝ օգտագործելով թվային գործիքներն ու տվյալները։ «Փորձի վրա հիմնված կառավարումից» բանկն անցել է «տվյալների վրա հիմնված կառավարմանը»։ Չնայած ճգնաժամին՝ 2020թ․ ապրիլին բանկը գրանցեց ռեկորդային ցուցանիշներ։

 

Եթե ղեկավարները կարող են անմիջապես ղեկավարել ընկերությունը թվային կապուղիների միջոցով, ապա միջին օղակի մենեջերները կորցնում են թոփ մենեջերների եւ առաջին գծի միջեւ միջնորդների առանցքային դերը։ Վերին մակարդակի մենեջերներն ավելի ակտիվ են մասնակցում ռազմավարական լուծումների գործընթացին՝ արագացնելու համար արձագանքը փոխվող իրավիճակի նկատմամբ։ Ավելացվել են առաջին գծի թիմերի լիազորությունները․վերջիններս ավելի մոտ են գտնվում հաճախորդներին եւ ավելի լավ են ծանոթ տեղական օրենսդրությանը ու կոնյունկտուրային։

 

Այսպես, կաթ արտադրող Yili Group առաջատար ընկերությունը լոքդաունի ժամանակ բախվեց լոգիստիկ եւ տրանսպորտային աննախադեպ խնդիրների։ Մատակարարումների շղթան պահպանելու համար ընկերությունը ստիպված եղավ բանակցություններ վարել ֆերմերների, կաթ արտադրող գործարանների, տրանսպորտային ընկերությունների, տեղական իշխանությունների, ինչպես նաեւ այլ գործընկերների հետ ամբողջ երկրով։ Տարածքային բաժանմունքներն իրավունք ստացան ինքնուրույն լուծել նոր խնդիրները՝ օրինակ, վարորդների առողջության վերահսկումը, առանձին քաղաքների եւ ավանների փակումը։ Դրա շնորհիվ իրենք շարունակում էին ընկերության ապրանքները հասցնել Չինաստանի անգամ ամենահեռավոր շրջաններ։

 

Մեր հարցմանը մասնակցած ղեկավարները կարծում են, որ բյուրոկրատիայի մեղմացումը նպաստում է թիմային աշխատանքին եւ հրամանների կատարմանը՝ հենց այդ պարամետրերից են կախված արագ եւ լայնածավալ նորարարությունները։

 

5․ Փնտրեք գործընկերների հետ աշխատանքի նոր միջոցներ

 

Անհրաժեշտ ժամկետներում ցանկալի փոփոխություններին հասնելու համար պետք է լինում հաճախորդների, մատակարարների, կարգավորիչների եւ անգամ մրցակիցների հետ համագործակցության նոր միջոցներ փնտրել։

 

Huanxi Media Group կինոստուդիան կարող էր միլիոններ կորցնել «Ռուսաստանում կորածները» ֆիլմի վրա, որի պրեմիերան պետք է կայանար չինական Նոր տարուն՝ երկրում ամենաշահութաբեր եթերաշրջանի ժամանակ։ Սակայն կինոթատրոնների փակումից հետո ստուդիան պայմանավորվեց Bytedance ընկերության (չինական տեսասթրիմինգային հավելվածների սեփականատեր) հետ այս ֆիլմի ու այլ քոնթենթի սթրիմինգի շուրջ եւ աշխատեց $91 մլն, իսկ երկու օրվա ընթացքում ֆիլմը դիտեց ավելի քան 600 մլն մարդ։

 

Հարցման մասնակիցները նաեւ նշում էին, որ հաճախ ստիպված են եղել վերակազմավորել ամեն ինչ հաշված օրերի ընթացքում․ աշխատակիցներն ու նրանց ղեկավարները հաղթահարում էին արգելքները ստորաբաժանումների միջեւ եւ ստեղծում հատուկ թիմեր՝ առաջացող խնդիրները միանգամից լուծելու համար։

 

Շատերից լսել ենք, որ այսօր ղեկավարներն ու իրենց ընկերությունների HR մենեջերները ձգտում են պահպանել ճկունությունը, այլ կերպ են դասավորում աշխատանքային պարտավորությունները եւ վերակառուցում են բիզնես գործընթացները՝ ամրացնելով համագործակցությունը բաժինների միջեւ։

 

6. Սահմանեք հեռահար աշխատանքի կանոնները

 

Մինչեւ համավարակը հեռահար աշխատանքը Չինաստանում տարածված չէր եւ աջակցություն չէր վայելում։ Քանի որ տան պայմաններում ոչ բոլորն էին կարող աշխատել 9-ից մինչեւ 17:00-ն, մենեջերները ստիպված եղան հարմարվել աշխատակիցների անձնական ժամատախտակին եւ սահմանափակումներին։

 

Ավելի մոտիվացված եւ արդյունքի վրա կենտրոնացած աշխատակիցները անցան նոր ռեժիմի, իսկ նրանց համար, ովքեր սովոր էին աշխատել մշտական վերահսկողության տակ ավանդական գրասենյակներում, կազմակերպեցին թրենինգներ։

 

Bosch ընկերության չինական բաժանմունքը ստիպված եղավ ներմուծել «վստահության նոր հասկացություն» եւ սովորեցնել մենեջերներին աշխատել եւ ղեկավարել ուրիշների աշխատանքը հեռահար՝ ընդգծելով, որ իրենցից պահանջվում է արդյունք, այլ ոչ թե «ներկայություն»։

 

7. Օգնեք աշխատակիցներին շարունակել կրթությունը

 

Մեր հարցմանը մասնակցած ղեկավարների մեծամասնությունը կարծում է, որ շարունակական կրթությունը մնում է աշխատակիցների առանցքային հատկություն՝ չէ՞ որ գնալով շատանում է առցանց աշխատանքը։

 

Գործուղումների թվի նվազման եւ հաղորդակցման նոր, ավելի կատարյալ միջոցների ի հայտ գալու հետեւանքով թոփ մենեջերները սկսել են ավելի շատ ժամանակ հատկացնել կրթությանն ու նորարարություններին։

 

New Oriental մասնավոր կրթական ընկերությունը տեղափոխել է իր դասընթացներն առցանց տիրույթ, որպեսզի CEO-ներն ու այլ թոփ մենեջերները կարողանան անձամբ կիսվել իրենց փորձով աշակերտների հետ ամբողջ երկրով մեկ։ Այս փոփոխությունը հաջողված էր։ Նախկինում աշխատակիցներով զբաղվելու համար անհրաժեշտ էր քաղաքից քաղաք անցնել։ Իսկ հիմա, երբ թրենինգները տեղափոխվել են առցանց հարթակ, դրանք կարելի է անցկացնել տանից կամ գրասենյակից, ինչը հնարավորություն տվեց ընդլայնել կրթության շրջանակը։

 

8. Ներմուծեք աշխատակիցների գնահատման նոր համակարգ

 

Մեր հարցմանը մասնակցած ղեկավարների մեծամասնությունն ասել է, որ համավարակն իրենց համար եզակի հնարավորություն է ընձեռել հետեւել, թե ինչպես են բարձր եւ միջին օղակի ղեկավարներն արձագանքում նոր մարտահրավերներին, եւ անել նախնական եզրակացություններ իրենց ապագա առաջնորդական ներուժի մասին։

 

Համավարակը ստիպել է ղեկավարներին պատվիրակել առօրյա աշխատանքը սեփական թիմերին, իսկ իրենց զբաղվել ռազմավարական պլանավորմամբ։ Թոփ մենեջերները հնարավորություն ունեցան տեսնել, թե ով է ամբողջությամբ խորացել առօրյա աշխատանքում՝ չկարողանալով զարգացնել առաջնորդի լրացուցիչ իրավասությունները։

 

Ավելի ցածր մակարդակի մենեջերները հայտնել են օբյեկտիվ չափումներին անցնելու մասին․ կատարված հեռախոսազանգերի թիվը, բավարարված հայտերի քանակությունը, աշխատաժամերը, կատարված առաջադրանքները։ Նրանք օգտագործում են առցանց աղյուսակներ եւ թվային տվյալներ՝ աշխատակիցների ծանրաբեռնվածությունը եւ աշխատանքի որակը գնահատելու համար։ Կատարյալ տարբերակն այն կլինի, որ ամենօրյա աղյուսակները հավասարակշռվեն միջնաժամկետ եւ երկարաժամկետ չափումներով, անգամ եթե դրանք պակաս օբյեկտիվ են։ Անորոշության պայմաններում առավել կարեւոր է, որպեսզի չափորոշիչները լինեն ճկուն եւ դինամիկ։

 

9. Տվեք աշխատակիցներին հրաժարվելու հնարավորություն

 

Առաջին գծի աշխատակիցների մոտիվացիայի հարցում շատ մենեջերներ պատմեցին մեզ «կամավորական» մոտեցման օգուտի մասին։ Պարզվեց, որ առաջադրանք ստացած աշխատակիցները գործում էին պակաս ցանկությամբ եւ պատասխանատվությամբ, քան նրանք, ովքեր կամավոր սկզբունքով էին կատարում աշխատանքը, հատկապես, երբ խոսքը գնում էր սոցիալական բաղադրիչով նոր բիզնես նախագծերի մասին։

 

Yum China արագ սննդի ցանցն Ուխանում փակեց իր ռեստորանների մեծ մասը՝ բաց թողնելով միայն մի քանիսը՝ բուժանձնակազմին սպասարկելու համար։ Հասկանալով, որ ոչ բոլոր աշխատակիցներն են պատրաստ ռիսկի դիմել, ընկերությունը հարցրեց աշխատակիցներին, թե ով է պատրաստ կատարել այդ աշխատանքը՝ համոզված չլինելով, որ կկարողանա հավաքել աշխատակիցների անհրաժեշտ քանակություն։ Սակայն, ի զարմանս իրենց, արդեն երկու ժամից ստացավ 900 հայտ՝ ավելի շատ, քան անհրաժեշտ էր։

 

Մի շարք ղեկավարներ հայտնեցին, որ նախատեսում են նման կամավորական սկզբունքով հավաքագրել աշխատակիցների՝ բարդ բիզնես նախագծեր իրագործելու եւ ավելի հավակնոտ սոցիալական օրակարգին աջակցելու համար։

 

10․Օգնեք մարդկանց ավելի ուժեղ դառնալ

 

Մեր կողմից հարցված ղեկավարներից շատերը կարծում են, որ աշխատակիցները տառապում են տագնապի զգացմունքով եւ մոտիվացիայի պակասով։ Դա հատկապես անդրադարձավ միլենիալների վրա, որոնց կարիերան կառուցված է վերջին 30 տարիներին Չինաստանի շարունակական եւ սրընթաց աճի վրա։ Նրանք անհանգստանում են, որ այս տրենդը կարող է վերջանալ, եւ իրենց բաժին կհասնի ավելի քիչ հնարավորություններ, քան իրենց ծնողների սերնդին։

 

11. Ամրացրեք կապերը կազմակերպության ներսում

 

Գրեթե բոլոր ղեկավարները, որոնց հետ մենք շփվել ենք, համակարծիք են, որ համավարակի դեմ պայքարի ընդհանուր փորձը համախմբեց աշխատակիցներին, եւ իրենք դարձան ավելի հանդուրժող ու համբերատար։ Օրինակ, բոլորը տեսան իրենց գործընկերներին տնային պայմաններում եւ տնային հագուստով՝ շրջապատված ընտանիքի անդամներով, եւ իրենց հարաբերություններն ավելի ջերմ դարձան։ Մեր հետազոտությանը մասնակցած կազմակերպությունների մեծամասնությունը սպասում է, որ ճգնաժամը միասին հաղթահարած թիմերը կդառնան ավելի համախմբված։

 

Մի մոռացեք այն մասին, թե ինչ կլինի կորոնավիրուսից հետո

 

Մեր հետազոտությունից եւս երկու եզրակացություն արեցինք։ Առաջին հերթին՝ նկատեցինք, որ շուկայի առաջնորդները՝ այն ընկերությունները, որոնք ճգնաժամը հաղթահարելու համար պաշարներ ունեցան, կատարում էին կարճաժամկետ ներդրումներ, որպեսզի ամրացնեն երկարաժամկետ առավելությունը պակաս հարուստ մրցակցների նկատմամբ։ Այդ ընկերությունների ղեկավարները որոշել են, որ այս դժվարին ժամանակներում պետք է ոչ թե տնտեսել, այլ միջոցներ ներդնել շուկայում մրցակցային դիրքերը ամրացնելու համար։

 

Երկրորդը՝ այս ընկերություններն արագացնում եւ մշակում էին թվային տեխնոլոգիաներին անցնելու ռազմավարությունները եւ ներդնում էին ուսուցման համակարգեր, որպեսզի նոր հմտությունները եւ վարքի նոր մոդելները դառնան սովորություն աշխատակիցների համար։ Ավելին, նրանք հասկանում են, որ կպահանջվի մեծ կարգապահություն, հակառակ դեպքում աշխատակիցներն արագ կվերադառնան նախաճգնաժամային սովորություններին։

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր