2020-07-01

Burger King․ McDonald’s-ի գլխավոր մրցակցի պատմությունը

Հեղինակ՝   Արտյոմ Աշիգով

Ֆիրմային ճաշատեսակներ, զանազան մենյու, հաճելի ժամանց ամբողջ ընտանիքով՝ այն ամենն է, ինչը կարող է առաջարկել Բուրգեր Քինգը (Burger King)։ Ընկերությունը անցել է վերելքներով և անկումներով բավական երկար ճանապարհ՝ մրցակցելով արագ սննդի առաջատար ընկերության՝ McDonald’s-ի  հետ։

 

Ընկերության հիմնադրման նախադրյալները

Երկրորդ աշխարհամարտի հետևանքները և դրան հաջորդող ճգնաժամը հաղթահարվեց, երբ ԱՄՆ-ում հասունանում էր ժողովրդագրական պայթյունը։ Ձեռներեցների մեծ մասը կանխատեսում էր ընտանեկան ռեստորանների առաջացումը և արագ տարածումը։ Ընտանեկան ռեստորանների գաղափարը կյանքի կոչեցին Ջեյմս Մքլեմորը և Դեվիդ Էդջերթոնը, ովքեր բացեցին Բուրգեր Քինգի առաջին ռեստորանը։

 

Ջեյմս Մքլեմորը մանրակրկտորեն ուսումնասիրեց արագ սննդի բիզնեսի կառավարման հիմքերը, համբուրգերների պատրաստման տեխնոլոգիան և սպասարկելու եղանակը Մքդոնալդսի օրինակով։ Այնուհետև նա հաջողությամբ ներդրեց այդ սկզբունքները սեփական ցանցի կետերում։ Ամուսնական զույգերի ուշադրությունը գրավելու համար հաստատության հիմնադիրները տրամադրում էին նաև դանակ և պատառաքաղ։ Սակայն դրանք պլաստմասսայից էին և այդքան էլ հարմար չէին օգտագործման համար։

 

 

Բրենդի ճանաչումը

Բուրգեր Քինգի պատմությունը մրցակիցներից զգալիորեն տարբերվում է իր բազմաթիվ անկումներով և թռիչքներով։ Ընկերությունն իր պատմության մեջ փոխել է 4 սեփականատեր։

 

1954 թվականին Մայամիում բացվեց Insta-Burger King ռեստորանը։ Այն իր տեսքով նման էր Մքդոնալդսին, սակայն առկա էին նաև զգալի տարբերություններ։ Հաստատությունում ապրանքների գները ֆիքսված էին և ավելի բարձր էին մրցակիցների համեմատ։ Եթե Մքդոնալդսում համբուրգերն արժեր 15 ցենտ, ապա Բուրգեր Քինգում այն 18 ցենտ էր։ Առանձնանում էր նաև ճաշատեսակների պատրաստման եղանակը։ Ընկերությունը կենտրոնանում էր տավարի մսի պատրաստման ժամանակ դրա սննդարար և վիտամինային արժեքների պահպանման վրա։ Դա ցույց էր տալիս Բուրգեր Քինգի հոգատար վերաբերմունքը հաճախորդների առողջության նկատմամբ։

 

3 տարի անց ընկերությունը իր մենյուում ավելացրեց նոր «վոպեր» ճաշատեսակը (անգլերեն whopper բառը նշանակում է չափազանց մեծ)։ Հսկայական համբուրգերը միանգամից սիրվեց հաճախորդների կողմից։ 1958 թվականից ընկերության տարածումը սկսեց կտրուկ աճի տեմպեր ընդունել։ Հաջողությունը ամրապնդելու համար հիմնադիրները որոշեցին տեսահոլովակ նկարահանել ընկերության և «վոպերի» մասին։ Դրանից հետո Բուրգեր Քինգը պարբերաբար գովազդներ նկարահանեց և հեռարձակեց տարբեր հայտնի հեռուստաալիքներով։ Յուրաքանչյուր նոր տեսահոլովակը զգալիորեն բարձրացրեց ընկերության վարկանիշը։

 

1959 թվականին բացվում է նոր ռեստորան Ֆլորիդայում։ Այնուհետև ղեկավարությունը որոշեց զբաղվել ֆրանչայզինգով [1]։ Ֆրանչայզինգն իրենց կարծիքով ռեստորանային ցանցի ընդլայնման ամենաէժան և արագ տարբերակն էր։ Եվ, իրոք, 8 տարվա ընթացքում Բուրգեր Քինգի ապրանքանիշի ներքո բացվեցին 274 նոր արագ սննդի կետեր։

 

 

Բուրգեր Քինգը և Pillsbury կորպորացիան

Ընկերության զարգացման հաջորդ կարևոր փուլը սեփականատիրոջ փոփոխությունն էր։ 1967 թվականին Բուրգեր Քինգը դարձավ Pillsbury կորպորացիայի սեփականությունը։ Գործարքի գինը կազմել էր 18 մլն դոլար։

 

Սեփականատիրոջ փոփոխությունը ուղեկցվեց նոր ռեստորանների ավելի արագ բացումներով։ Սակայն ղեկավարությունը, տարված լինելով միայն ֆրանչայզինգային պայմանագրերի վաճառքով, գրեթե լիովին մոռացել էր որակի և ծառայության մասին։ Գովազդային տեսահոլովակներում խոստացված կայունությունը, միջավայրի նույնությունը, արտադրության արժեքների հավասարությունը չէին պահպանվում ցանցի բոլոր կետերում։ Արդյունքում ընկերությունը սնանկացման եզրին էր։

 

Իրավիճակը հնարավոր դարձավ շտկել Մքդոնալդսի նախկին մենեջեր Դոնալդ Սմիթի շնորհիվ։ Ղեկավարությունը խոստացել էր նրան գործողությունների լրիվ ազատություն և ամենահամարձակ գաղափարների իրականացում ստեղծված իրավիճակից դուրս գալու համար։ Սմիթն ուժեղացրեց հսկողությունը սննդի կետերի նկատմամբ, ներդրեց չպլանավորված ստուգայցերը, ուղղեց բոլոր ջանքերը ռեստորանների ստանդարտացմանը։ 1974 թվականին ներդրվեց «Պատրաստիր ինքդ քեզ համար» նոր սկզբունքը։ Հաճախորդին հնարավորություն էր տրվում ինքնուրույն ընտրել համբուրգերին ավելացվող մյուս բաղադրամասերը։

 

Դոնալդի 10 տարվա աշխատանքի ընթացքում Բուրգեր Քինգը տարածվում է ամբողջ ԱՄՆ-ում և աշխարհի 30 երկրներում։ 1975 թվականին ընկերությունը ներդրեց «Քինգ Ավտո» սպասարկման համակարգը։ Այսուհետ վարորդները կարող էին պատվիրել սիրված ճաշատեսակները՝ չհեռանալով ավտոմեքենայից։ 1977 թվականին Բուրգեր Քինգը սկսեց պատվերի ստանալուց խաղալիքներ նվիրել հաճախորդներին։ Այս քայլը ավելի շատ հաճախորդներ բերեց ընկերությանը։ 1980 թվականին Սմիթը հեռացավ ընկերության ղեկավարի պաշտոնից, և Բուրգեր Քինգի գործերը սկսեցին վատթարանալ։

 

Նոր ղեկավարություն` նոր հայացքներ

1989 թվականին տեղի ունեցավ սեփականատիրոջ ևս մեկ փոփոխություն։ Այս անգամ բրենդի տիրապետման և օգտագործման իրավունքները անցան Grand Metropolitan անգլիական ընկերությանը։ Շարունակվեց ռեստորանների ընդլայնման գործունեությունը։ Սակայն եթե մինչ այդ հատուկ տարածք էր վարձակալվում ռեստորանի համար, ապա այս անգամ փոքրիկ սրճարանները ուղղակի ձևափոխվում էին Բուրգեր Քինգի ռեստորանների։ Այս քաղաքականության շնորհիվ 1990 թվականին Բուրգեր Քինգի ռեստորանների թիվը ավելացավ ևս 200-ով։

 

Նոր մենեջեր Բարրի Գիբսոնի օրոք ընկերությունը արագ բարելավում էր իր հեղինակությունը։ Այս տարիներին ակտիվ աշխատանք էր տարվում երեխաների ուշադրությունը գրավելու համար։ Նկարահանվեցին նոր գովազդներ բոլորին հայտնի մուլտհերոսներով, ստեղծվեց Բուրգեր Քինգի մանկական ակումբը։ Նորույթները ավելացրեցին հաճախորդների թիվը և նպաստեցին Բուրգեր Քինգի վարկանիշի բարձրացմանը։

 

1997 թվականին Grand Metropolitan-ը միավորվեց Guinness & Co իռլանդական ընկերության հետ․ ձևավորվեց Diageo ընկերությունը, որը զբաղվում էր խմիչքների արտադրությամբ։ Փոփոխությունը ազդեց նաև Բուրգեր Քինգի վրա։ Փոփոխվեց հաստատությունների դիզայնը, տարբերանշանը և ճաշատեսակների պատրաստման տեխնոլոգիան։ 2002 թվականին Բուրգեր Քինգը հետ են գնում Bain Capital Partners, Texas Pacific Group և Goldman Sachs Capital Partner ամերիկյան ընկերությունները։

 

Ընկերությունն այսօր

2010 թվականից Բուրգեր Քինգը պատկանում է 3G Capital միջազգային ներդրումային ընկերությանը։ 2019 թվականի տվյալներով՝ ընկերությունը ունի ավելի քան 18 հազար արագ սննդի կետեր և ամեն օր սպասարկում է ավելի քան 15 մլն հաճախորդի։ Վերջին 7 տարիների ընթացքում ընկերության ռեստորանների թիվը ավելացել է մոտ 5 հազարով, իսկ եկամուտները գերազանցել են 1,7 մլրդ դոլարը։

 

Արտադրության բարձր որակը, գեղեցիկ դիզայնը, հաճախորդների ներգրավման ակտիվ քաղաքականությունը թույլ են տվել Բուրգեր Քինգին զբաղեցնել բարձր դիրքեր արագ սննդի ոլորտում։ Մեծ թվով մասնագետներ կանխատեսում են բրենդի հաղթանակը ապագայում Մքդոնալդսի նկատմամբ։

 

Հաճախորդների բավարարվածության ինդեքսը, 2006-2019 թթ

 

Մրցակցությունը առաջատարի համար

Արագ սննդի ոլորտում Բուրգեր Քինգի գլխավոր մրցակիցը Մքդոնալդսն է։ Առաջատարի համար պայքարը երբեմն ստանում է դատական քաշքշուկների բնույթ։ Օրինակ, մեկ անգամ դա կապված էր Բուրգեր Քինգի գովազդի հետ։ Բուրգեր Քինգի նկարահանած գովազդում 6 տարեկան աղջիկը ասում էր, որ համբուրգերում մսի քանակությունը 20 տոկոսով ավելի է, քան Մքդոնալդսի մոտ։ Մքդոնալդսը դատական հայց էր ներկայացրել Բուրգեր Քինգի դեմ։ Արդյունքում դատարանը տուգանեց Բուրգեր Քինգին և գովազդային գործակալությանը։

 

Կորպորացիաներից յուրաքանչյուրը փորձում է զարմացնել հաճախորդներին մենյուում տարատեսակ նորույթներով և հետաքրքրել բոնուսներով։ Դեռևս 80-ականներին Բուրգեր Քինգը համոզում էր հաճախորդներին, որ իրենց ճաշատեսակները ավելի համեղ են, քանի որ պատրաստվում են գրիլ տեխնոլոգիայով, այլ ոչ թե սովորական թավայի վրա։

 

Տարբերությունը առկա է նաև խմիչքների մատակարարների հարցում։ Մքդոնալդսը իր հաճախորդներին առաջարկում է միայն Կոկա կոլա, իսկ Բուրգեր Քինգը՝ միայն Պեպսի։ Հետաքրքիրն այն է, որ խմիչքների գույները կարծես թե համապատասխանեցված են Մքդոնալդսի և Բուրգեր Քինգի գույներին։

 

Հաճախորդները սովորաբար առանձնացնում են տարբեր թերություններ յուրաքանչյուր ընկերությունում։ Օրինակ՝ Բուրգեր Քինգի հաճախորդները, ի տարբերություն Մքդոնալդսի, բողոքում են դանդաղ սպասարկումից, սակայն նշում են ճաշատեսակների համային բարձր հատկանիշները։ Մյուս կողմից Բուրգեր Քինգը, ինչպես և հիմնադրման ժամանակ, ավելի բարձր գներ է սահմանել իր ճաշատեսակների համար։ Սակայն սեփական արտադրանքի հետաքրքիր գովազդները, ակցիաները, համարձակ գաղափարները և երեխաների նկատմամբ հատուկ վերաբերմունքը վերջին տարիներին զգալիորեն բարձրացրել են Բուրգեր Քինգի վարկանիշը, ինչը չի կարելի ասել Մքդոնալդսի վերաբերյալ։

 

[1] Դա պայմանագիր է, որը հնարավորություն է տալիս դրա գնորդին զբաղվել որոշակի գործունեությամբ և ապրանքանշանի ներքո, որի տակ հանդես է գալիս ֆրանչայզինգի պայմանագրի վաճառող կողմը։ Ֆրանչայզինգի պայմանագրով վաճառող կողմը պարտավորվում է պարբերաբար օգնել և խորհրդատվություն տրամադրել գնորդին բիզնես գործունեություն ծավալելու ընթացքում։

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր