2020-07-24

HP․ Ավտոտնակից մինչև միջազգային կազմակերպություն

Հեղինակ՝   Արտյոմ Աշիգով

Չնայած, որ սպառողների մեծ մասը HP (Hewlett-Packard) անվանումը ասոցացնում է համակարգչային տեխնիկայի հետ, իր պատմության ընթացքում ընկերությունը կապ է ունեցել տարատեսակ էլեկտրոնային սարքավորումների արտադրության հետ։ Համակարգիչները, տպիչները և համաշխարհային փառքը նրանց հասավ բավականին ուշ, իսկ մինչ այդ Սթենֆորդի համալսարանի ուսանողներ Բիլ Հյուլեթը և Դեյվ Փաքարդը աշխատում էին իրենց հայտնագործությունների վրա սովորական ավտոտնակում։ Առաջին նախագծերը բավականին պարզ էին․ ինժեներները զբաղվում էին միայն մանր տեխնիկայի նախագծմամբ և արտադրությամբ։ Եվ այդ գործունեությունը չէր կանխատեսում մեծ հաջողություններ ․․․

 

Մարքեթինգային քայլը

Բիզնես սկսելու գաղափարը պատահականորեն ի հայտ եկավ, սակայն դրա իրականացումը պահանջեց երկար տարիներ։ 1939 թվականին Պալո Ալտոյում  նեղ ավտոտնակը, որոշակի հին քանակությամբ սարքավորումները և տեխնոլոգիաների ոլորտում զարգանալու և աճելու հսկայական ձգտումը այն ամենն էր, ինչը նպաստել է հսկայական բիզնեսի ստեղծման հիմքերը դնելու համար։ Սկզբնապես երիտասարդ ինժեներները ոչինչ չէին պլանավորում և կատարում էին միայն անհատական պատվերներ, ինչը նրանց հազիվ թույլ էր տալիս մնալ մակերևույթին։

 

Առաջին մեծ հաջողությունը եկավ ձայնային հաճախականությունների գեներատորի հետ։ Հայտնագործել ոչինչ հարկավոր չէր, նրանք պարզապես կատարելագործեցին արդեն իսկ գոյություն ունեցող սարքը և էժանացրեցին այն։ Նոր սարքավորումը դարձավ ավելի կայուն, իսկ դրա գինը իջավ 200 դոլարից 54,4 դոլարի։ Կատարելագործված սարքավորումը ստացավ Model 200A անվանումը։ Ընդ որում՝ անվանման մեջ ներառված թիվը ոչ մի կապ չուներ սարքավորման տեխնիկական բնութագրերի կամ կարգային համարի հետ։ Հիմնադիրները հատուկ էին որոշել այդ թիվը ներառել անվան մեջ, որպեսզի տպավորություն ստեղծվեր, որ դա սարքավորման առաջին տարբերակը չէ, և ընկերությունը աշխատում է վաղուց։ Այս մարքեթինգային քայլը օգնեց HP-ին։ Երիտասարդ ընկերության նկատմամբ վստահությունն աճեց։

 

Առաջին զանգվածային պատվիրատուների շարքում Walt Disney-ն էր։ Միանգամից 8 սարքավորումների գնման պատվերի կատարումը իրական թռիչք էր հիմնադիրների համար, ովքեր շարունակում էին աշխատել երկուսով։ Նրանք արդեն այդ փուլում մշակեցին գրագետ մարքեթինգային ռազմավարություն։ Փոստային գովազդը դարձավ իրական շարժիչ նոր զարգացող բիզնեսի համար։ Յուրաքանչյուրը, ով ստանում էր բրոշյուր, հնարավորություն ուներ պատվիրել սարքավորումը պատասխան նամակով։ Շատերն օգտվում էին այդ հնարավորությունից, և Hewlett-Packard-ը դանդաղ, սակայն վստահ քայլեր էր կատարում։

 

HP Model 200A

 

Գործերը թափ հավաքեցին

Նոր տասնամյակի սկիզբը նշանավորվեց ռազմական անկայունությամբ։ Չնայած, որ ռազմական գործողությունները չհասան ամերիկյան աշխարհամաս, ամերիկյան բանակը և հատկապես ծովային նավատորմը մասնակցեցին պաշտպանական գործողություններում։ Ռազմական արդյունաբերության համար անհրաժեշտ էր շտապ արտադրել սարքավորումներ։ HP-ն նախագծեց հզոր գեներատորներ, ռադիոտեղորոշիչային ազդանշանների ճնշման համակարգեր, որոնք սկսեցին կիրառվել պաշտպանական ոլորտում։ Հիմնադիրներին մեծ չափով օգնեց Սթենֆորդի նախկին դեկան Ֆրեդերիկ Թերմանը։ Նրա կապերի շնորհիվ ինժեներներին հաջողվեց ստանալ երկար սպասված պայմանագրերը։ Արտադրության որակը, ինչպես արդեն սովորական էր դարձել, գերազանցում էր նմանատիպ արտադրությանը՝ շնորհիվ ինժեներների բարձր որակավորման։ HP-ի աշխատակիցների թիվը հասավ 45-ի, իսկ շրջանառությունը գերազանցեց մեկ միլիոն դոլարը։

 

Ռազմական պատվերների շնորհիվ ընկերության գործերը սկսեցին թափ հավաքել։ Արդեն 1942 թվականին հիմնադիրները որոշեցին նոր գրասենյակ կառուցել։ Միևնույն ժամանակ նրանք այնպես էին նախագծել կառույցը, որ անհաջողության դեպքում այն հնարավոր լիներ արագ վերափոխել մթերային խանութի։ Գործը դրան չհասավ, և ի տարբերություն մեծ թվով ընկերությունների՝ HP-ն կարողացավ մեծ օգուտներ քաղել պատերազմական իրավիճակից։

 

50-ականները բավականին բարդ անցան կազմակերպության համար, հատկապես պատերազմյան ժամանակաշրջանի արդյունքների հետ կապված (տնտեսությանը դեռևս սպասվում էր երկարատև վերականգման ժամանակաշրջանը)։ Սակայն Հյուլեթը և Փաքարդը պահպանեցին իրենց աշխատակազմը և ավելին՝ ներգրավեցին տաղանդավոր և փորձառու բազում ինժեներների։ Աշխատավարձերը անընդհատ աճում էին, սակայն բիզնեսմենները որոշեցին դիմանալ՝ սպասելով բարձր թռիչքների տեխնոլոգիական ոլորտում։

 

60-70-ականները դարձան կազմակերպության համար արագ աճի փուլ՝ շնորհիվ «ուղեղներում» կատարված ներդրումների։ Մի շարք նոր տեխնոլոգիաների հայտնագործումը և կատարելագործումը թույլ տվեցին HP-ին ամրապնդել իր դիրքերը շուկայում։

 

 

Հաշվիչների արտադրությունը թույլ տվեց կազմակերպությանը առաջին անգամ մտնել Forbes-ի Fortune 500 ցանկի մեջ։ Չնայած Հյուլեթի և Փաքարդի բիզնես-պլանը նախատեսում էր առաջին տարում 10 հազար հաշվիչների վաճառք, նրանց հաջողվեց վաճառել 100 հազար հատ հաշվիչ։ Ուիլյամ Հյուլեթը, ով անմիջականորեն զբաղվում էր հաշվիչների չափերի փոքրացմամբ, իրավամբ համարվում է ժամանակակից հաշվիչների հիմնադիրը։ Սարքավորումը վստահորեն մտնում է այն 20 առարկաների ցանկի մեջ, որոնք փոխեցին աշխարհը։

 

Զբաղեցնելով իր դիրքերը զանգվածային արտադրությունում՝ HP-ն շարունակեց իր գիտահետազոտական աշխատանքները։ 1980 թվականին ներկայացվեց այն ժամանակների համար բարձր տեխնիկական բնութագրերով առաջին համակարգիչը, որն արժեր 3250 դոլար։

 

Մրցակցությունը համակարգիչների և տպիչների շուկաներում

80-ականները նշանավորվեցին տպիչների շուկայի գրավմամբ։ Շնորհիվ բազում հայտնագործությունների՝ HP-ն բառացիորեն շուկան ստեղծեց զրոյից։ 500 դոլար արժողությամբ թանաքային տպիչի ի հայտ գալը 1984 թվականին ընկերությանը մեծ շահույթներ բերեց։ Իսկ 3500 դոլար արժեցող քարտրիջի վերալիցքավորման հնարավորությամբ պրոֆեսիոնալ լազերային տպիչը շրջեց սպառողների պատկերացումը տպիչների վերաբերյալ։ 2 տարվա ընթացքում այդ տեսակի տպիչները լիովին դուրս մղեցին մրցակիցներին տվյալ սեգմենտից։ Սարքավորումների հետագա կատարելագործումը էլ ավելի էր ամրապնդում HP-ի դիրքերը շուկայում։ Տեսականին, արտադրության բարձր որակը և ճկուն գնային քաղաքականությունը օգնել են ընկերությանը գրավել բազմաթիվ հաճախորդների ուշադրությունը։

 

Համակարգիչների շուկայում ընկերության դրությունը համեմատաբար ավելի բարդ էր։ Երկար տարիներ HP-ին չէր հաջողվում ամրապնդել իր դիրքերը այդ ոլորտում։ Նույնիսկ գերժամանակակից համակարգիչները, ինչպիսին HP OmniBook 300 էր 1993 թվականին, թույլ չէին տալիս կազմակերպությանը դառնալ առաջատար այդ ոլորտում։ Միայն 2000-ականների սկզբներին, երբ կազմակերպությունը միավորվեց Compaq ընկերության հետ, HP-ն սկսեց իր վերելքի ուղին։ Այդ ժամանակից սկսած՝ ընկերության ավելի ագրեսիվ մարքեթինգային քաղաքականությունը ուղղված էր շուկայում առաջատարի դիրքերը զբաղեցնելու համար։ Առաջին մեծ օգուտներ բերող գործարքը արդեն նշված Compaq-ի հետ միավորումն էր 2002 թվականին, որի արդյունքում HP-ն ունեցավ անհատական համակարգիչների վաճառքների ամենաբարձր ցուցանիշները ամբողջ աշխարհում։

 

Համակարգիչների վաճառքի ցուցանիշները (հազ․ հատ) և շուկայում մասնաբաժինը 2019 և 2020 թվականներին

 

2006 թվականին Mercury Interacrive-ի գնումը թույլ տվեց մուտք գործել ծրագրային ապահովման ոլորտ։ Իսկ 2009 թվականին Electronic Data Systems-ի գնման արդյունքում HP-ն զբաղեցրեց 2-րդ տեղը միջազգային IT ծառայությունների շուկայում։

 

2010 թվականի 3Com-ի գնման արդյունքում HP-ն հայտնվեց նաև ցանցային սարքավորումների շուկայում։ Իսկ 2011 թվականին Autonomy-ի գնումը թույլ տվեց ընդլայնել ընկերության հնարավորությունները ծրագրային ապահովման շուկայում։

 

Նոր հորիզոնների բացումը սրեց իրավիճակը մրցակիցների հետ։ Նոր ոլորտները պահանջում էին մեծ ուշադրություն, վերահսկողություն, քանի որ բացում էին մեծ քանակությամբ նոր մրցակիցների ի հայտ գալու հնարավորություններ։ Չնայած, որ HP-ն իր ամբողջ պատմության ընթացքում չի ունեցել լուրջ բախումներ մրցակիցների հետ, էլեկտրոնային սարքավորումների շուկայում անկայուն վիճակը կարող է սրել ընկերությունների միջև հարաբերությունները։ HP-ն տևական ժամանակ զբաղեցնում է 2-րդ հորիզոնականը համակարգիչների և տպիչների վաճառքների ցուցանիշներով (զիջելով համապատասխանաբար` Lenovo-ին և Xerox-ին), սակայն պահել այդ դիրքը հնարավոր է դառնում միայն բացառիկ կարգավորված աշխատանքային գործունեության և բարձր որակի պահպանման միջոցով։ Բազմաթիվ մրցակիցները (Canon, Dell, Asus, Acer) մոտենում են ընկերությանը, սակայն HP-ն շարունակում է ամուր կանգնել իր տեղում։ 2020 թվականի հուլիսի տվյալներով HP-ն համակարգիչների վաճառքների ցուցանիշով առաջ անցավ Lenovo-ից՝ միջազգային շուկայում զբաղեցնելով առաջին տեղը։

 

HP-ն այսօր

2015 թվականին HP-ն բաժանվեց երկու ընկերության՝ HP Inc․-ի, որը զբաղվում է սարքավորումների արտադրությամբ զանգվածային սպառողի համար և Hewlett Packard Enterprise (HPE)-ի, որը զբաղվում է ծառայություններ մատուցելով կորպորատիվ հաճախորդներին։

 

Հիմնադիրները մինչև իրենց վերջին օրերն ակտիվ մասնակցում էին ընկերության կառավարման գործերին։ Նրանց հիշատակին HP-ն ձեռք բերեց այն ավտոտնակը, որտեղ սկսվել է ընկերության պատմությունը, և վերածեց այն թանգարանի։

 

Այսօր HP-ն հանդիսանում IT շուկայի ամենախոշոր մասնակիցներից մեկը։ Բազմաթիվ միավորումների և միաձուլումների շնորհիվ ընկերությունն այժմ արտադրում է անհատական համակարգիչներ, նոութբուքներ, տպիչներ, սքաներներ, հաշվիչներ, ցանցային սարքավորումներ, համակարգչային մասեր։

 

Ընկերության աշխատակիցները թիվը անցել է 56 հազարը, իսկ զուտ շահույթը 2019 թվականին կազմել է 3,15 մլրդ դոլար։ Վերջին տարիներին ընկերության ցուցանիշները ունեն նվազման միտում, ինչը կարելի է կապել բազում ասիական նոր ընկերությունների ի հայտ գալու հետ, որոնք որդեգրել են կոշտ և ագրեսիվ գնային քաղաքականություն, սակայն HP-ն պլանավորում է նորից շեշտը դնել իր արտադրության բարձր որակի վրա։

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր